De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een ramp!!!! Kom ik vanochtend op de berg om is te kijken of mijn gras alweer een beetje aan het opklaren is na de kou die er geweest is en wat zie ik???:? Een of andere e*kel heeft een stuk schroot op mijn mooie gras gezet, het schijnt dat dit ding een of ander antiek geschut is ofzo. Ik vind het krom dat degene die hem er neer gegooid heeft zichzelf tegenspreekt. Ik citeer:
'Maar goed, even concluderend: ik heb dat apparaat hier niet naartoe gebracht en zie dus ook niet in waarom ik moet uitleggen hoe dat ding hier komt '

En:
'Als die Kong Harald II (vreemde naam voor een koning trouwens, Kong?) zijn oud schroot terugwil, zal hij hem toch zelf moeten komen halen (natuurlijk nadat hij mij een redelijke vergoeding heeft betaald, stallingskosten, materiaal, arbeidsloon etc.)'

Als die meneer hem niet hierheen heeft gehaald hoe kan hij er dan over beslissen dat Kong Harald II hem zelf moet komen halen en ook nog is beweren dat ie hem moet betalen? Volgens mij zit er een luchtje aan dit verhaal.

@Jan: Ik denk dat ik een nieuw hulpje gevonden heb voor assisteren bij het grasmaaien, haal de schaar maar weer te voorschijn. Zodra dat antieke geschut weg is mag degene die het zo leuk vond dat antieke geschut op het antieke Queen's gras neer te zetten de schaar ter hand nemen en mij komen helpen met het restaureren van de perkjes na de(niet al te koude) winter. Als je het er ten minste mee eens bent, mij lijkt dat ie zo wel wat meer respect gaat krijgen voor mijn werk.....

Ok, om jullie een plezier te doen heb ik er even een belletje aan gewaagd. Toen ik aan de vriendelijke telefoniste vroeg of ik Harald II even mocht spreken werd er nogal verbaasd gereageerd. Na enig speurwerk op internet begrijp ik nu waarom.

Lijst van Koningen van Noorwegen
NAAM PERIODE Opmerkingen:
872 - 1319 HUIS YNGLINGE
Harald I 'Schoonhaar' 872 - 931 1e koning van heel Noorwegen
Erik I 'Bloedbijl' 931 - 933 + koning van Northumbria (na 933)
Haakon I 'de Goede' 933 - 961
Harald II 'Grijshuid' 961 - 976
Harald 'Blauwtand' 976 - 986 + Denemarken (958-986)
976 - 986 Onderkoning : Haakon Sigurdsson (Graaf van Lade (Trøndelag) en Northumbria)
Sven 'Gaffelbaard' 986 - 995 + Denemarken (958-1014)
etc. etc.

Nu begrijp ik ook waarom het hoofd van de bergbewaking af en toe zo vreemd uit de hoek kan komen. Blijkbaar is hij een beetje in de war en heeft hij in zijn profiel zijn geboortedatum niet goed ingevuld (wat wil je ook, op zo'n leeftijd en zonder bril) Misschien kunnen we hem beter "Roel Roodsnor" o.i.d. gaan noemen :rolleyes:

Enfin, uiteindelijk kreeg ik dus de goeie Harald aan de lijn. Uit dit gesprek bleek, dat hij inderdaad graag zijn schiettuig terugwil (natuurlijk tegen een redelijke vergoeding van mijn onkosten), maar dat er geen haast bij is. Ik heb met hem afgesproken dat ik de munitie alvast vooruitstuur en dat hij maar moet bellen wanneer hij de rest kan ontvangen (tenminste, dat denk ik, mijn Noors is niet meer wat het geweest is) De eerste betaling is inmiddels binnen en de munitie "verzonden", verder wachten we het telefoontje dus even af.

Ondertussen heb ik Rhelie gevraagd om het kanon alvast van het dak van mijn sleutelpaleis te halen. Helaas had een of andere onverlaat zijn Chinook neergehaald, dus moest er een kraan aan te pas komen. De onderaannemer die hij hiervoor in de arm heeft genomen is een beetje aan het klungelen geweest, dus eventuele schadeclaims kunnen naar dit bedrijf worden verzonden.

Is overigens best leuke handel, dat pimpen van oud legermaterieel. Toch eens kijken of ik daar wat meer mee kan doen.

Laatst bewerkt:
Nu ik me toch een beetje aan het verdiepen ben in genealogie ben ik nog eens verder gaan zoeken. Wat schetst mijn verbazing toen ik deze middeleeuwse gravure tegenkwam:
roelofdenroodede1.jpg

Overigens heb ik de eerste bestelling voor de nieuwe tak van mijn bedrijf reeds binnen. Zo zou het er ongeveer uit moeten gaan zien:
lamborghiniarmydl8.jpg

Warempel, zeg :shock::shock::shock::shock::shock:!!! Dat is 'm :-|. Of hij moet wel sprekend lijken op een verre voorvader. Echt een held op .......; nou ja, kijk maar op z'n schild :???:. Wel opmerkelijk, dat ze blijkbaar in de middeleeuwen al van die blauwe baretten droegen. De Beerenburg werd toen natuurlijk niet in flessen, maar in kruiken verkocht. De afmetingen van de drinkglazen is echter (naar blijkt) in al die jaren niet veranderd...

Enne, v.w.b. die nevenaktiviteiten: je doet je best maar. Zolang we er maar geen last van hebben. We willen overigens die militaire jongens, van wie die speelgoedjes zijn, hier niet zien op de berg. Eéntje is namelijk al meer dan voldoende!

@ Micropuller,

hopelijk is dat kanon onbruikbaar ???

Anders vrees ik het ergste voor sommige bergbewoners.
Ik denk namelijk dat Roel dit apparaat in no-time aan de gang heeft, en wellicht schade aan mijn pas geplante denneboom kan aanrichten.

Pas aangeplante denneboom? Hoe groot, waar, wanneer, waarom?????

Overigens kregen we zojuist op het e-mail adres van www.modelbouwforumbergbeheer.berg een berichtje binnen met het verzoek dit door te sturen naar dhr. Mini-pulker. Iemand, die weet wie hier bedoeld wordt? Nou ja, in ieder geval is hier het bericht, zodat-ie het in ieder geval kan lezen:

Takk du for sendeen vår ammunitions tilbake. Neste gang vær så snill og sikte noe mere til høyre, slik at vi ikke må svømme.

Vennlig hensyn, H.

Op een of andere manier heb ik het idee dat dit bericht door een grappenmaker is verstuurd. Hoezo meer naar rechts? Ik was toch niet van plan dat grote stuk ijzer met een soort katapult richting Noorwegen te schieten.

Het denneboomverhaal is mij ook niet helemaal duidelijk. Of zou dit een soort QtmVPt5Ljmk[/media] zijn?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, je bent even een dagje keihard aan het werk, en vervolgens wordt er een poging tot tweedracht gezaaid die zijns weerga niet kent! Zelfs in het meesterwerk "Asterix en de intrigant" wordt de splijtzwam niet op dit niveau gehanteerd! Complimenten, Micro P.!

Even wat misverstanden en pogingen tot misleiding uit de weg ruimen.
Quote:
"Luister eens, toen ik het mij "ter beschikkig gestelde" pand betrok, stond dit ding ergens in een hoek weg te roesten. Vervolgens heb ik hem liefdevol opgeknapt (waar ik als autopoetser natuurlijk vrij goed in ben ) Tegelijkertijd heb ik hem hier en daar natuurlijk nog wat gepimpt en up to date gebracht, zodat hij weer helemaal bij de tijd is. Wat niet wegneemt dat ik het nogal gewaagd vind dat Roel zich vrij laatdunkend uitlaat over mijn speeltje, alleen maar omdat het niet een van de jongsten meer is. Je zou haast zeggen dat hij zaken en/of personen van laten we zeggen een jaar of zestig en ouder niet meer helemaal serieus neemt."
Unquote.

Dat dit stuk historisch geschut 'ergens in een hoek stond weg te roesten', daar geloof ik dus geen bal van. Ten eerste is onze Bergbeheerder een fanatiek voorstander van verstandig omgaan met het milieu (getuige zijn met vuur gevoerde discussies over klimatologie in het algemeen en de opwarming van de aarde in het bijzonder) ten tweede het "Leutelpaleis" is niet van dien grootte dat zo'n stuk geschut (inclusief toren een gewicht van een slordige 1200 ton! jarenlang 'onopgemerkt' ergens in een hoekje kan staan.

Vervolgens heeft dhr Micro P. het over oppoetsen en pimpen. Ik heb de uitdrukking 'pimpen' even opgezocht en wat blijkt:
"Pimpen is een werkwoord dat zoiets betekent als 'opleuken' of 'versieren', vaak op een manier die te overdreven of kitscherig is. Het kwam vooral in trek onder jongeren aan het begin van de 21e eeuw.
Het modewoord is afgeleid van het Engelse pimp, dat pooier betekent. In Amerikaans slang werd het werkwoord to pimp aan het begin van de 21ste eeuw synoniem voor het overdadig versieren of 'customizen' van auto's. De manier waarop dat gebeurt roept associaties op met de wereld van gangsters/souteneurs zoals die bijvoorbeeld in de jaren 70 in Amerikaanse blaxploitation-films werd neergezet. Vandaar de associatie met pimp/pooier."

Lijkt me duidelijk dat de 'toegevoegde waarde' van dit stuk geschut na de behandeling door dhr. Micro P. nul is.

Vervolgens heeft Dhr. Micro P. het plotseling over "mijn speeltje", alsof door zijn behandeling hij plotseling eigenaar is geworden van voornoemd wapensysteem. Jurisprudentie over dit onderwerp laat duidelijk blijken dat daar absoluut geen sprake van is.

Dan die opmerkingen over zaken en/of personen ouder dan 60 jaar.
Dit is een duidelijke poging tot het zaaien van tweedracht. Jan heeft hierboven al duidelijk laten blijken hier niet van gediend te zijn; ook ik ben hier niet gecharmeerd. Het feit dat ik de leeftijd van 50 bereikt heb, is geen reden om meteen te insinueren dat ik zaken en/of personen die rijper zijn dan ik niet serieus neem. Ook met een schrootbuks van 100 jaar kan iemand jou nog steeds hele grote, niet organieke gaten in je lichaam pompen.

Vervolgens een verhaal dat hij niet weet hoe het ding in het leutelpaleis terechtkomt en dat hij, na betaling van de nodige kosten, het "stuk schroot" wel terug wil sturen naar Kong Harald.
Waarmee hij dus in één adem zijn 'opleuk-activiteiten' devalueert tot het niveau van een nat vloeitje. Hoe terecht...

We gaan verder!
Onze Bergbeheerder merkt terecht op dat de zakenpartners van dhr. Micro P. al net zo 'vakbekwaam' zijn als hijzelve, getuige het plaatje van de bergingspoging d.m.v. een kraanwagentje. Wat een sukkels...

Ik wil en passant even een lans breken voor Flying Davy: Hij kwam in de loop van vandaag even langs om geestelijke steun te zoeken vanwege het molesteren van het stukje Queens Gras. Zo op het oog is er weinig met hem aan de hand, maar inwendig is zijn ziel net zo geknakt als het gras waar dat stuk geschut lomp op neergeplant is. Momenteel ondergaat hij een helende sessie in het gezelschap van een paar van mijn cursisten; het gaat al weer wat beter met hem.

Dan dat plaatje van "Roelof den Roode". Leuk gevonden en bewerkt! Echte humor, en da's zeldzaam in deze wereld. Maar, beste Micro, je hebt zo te zien weliswaar een paar lesjes Photoshop genomen (Waarschijnlijk bij je jongere broertje Nano) je bent er nog lang niet.
Jan z'n opmerkingen over dit plaatje waren dan ook (net als de mijne) bedoeld om je aan te moedigen in je pogingen. Iemand ongenuanceerd afkraken... Daar is geen kunst aan, en áls het al een kunst was, heb ik 'm beter onder de knie dan jij.

Over je 'nieuwe bedrijfstak':
Heb je daarvoor een ondernemersplan aan onze Bergbeheerder overlegd?
Vestigingsvergunning?
Vergunning om eventueel graszoden te steken? (Davy, let op!)
ISO 9001-certificaat? (Nodig om met defensiematerieel te mogen werken)
KvK-nummer?
Milieuvergunning?
Over het naleven van de arbeidsomstandighedenwet zullen we het maar niet hebben! Je weet waarschijnlijk niet dat in de primer van ouder Defensiematerieel zeer veel chromaten zitten. Bij het verwijderen daarvan komt chromaatstof vrij, zeer schadelijk tijdens inademing. wl je daar je "mede-leutelaars" aan blootstellen? Lekkere werkgever...
Kortom: ik raad je aan om je ernstig te beraden over je nieuwe ondernemingsplannen!

En o ja, nog even dit: Als ik maar één van jou mede-leutelaars met hun olie-en-vet-fikken aan mijn materieel zie, dat vergaat het jou net als je vorige uithangbord!

Als laatste:
Wist u dat dhr. Micro P. een nieuw onderbord onder zijn nieuwe uithangbord heeft?

12478524b0de949.jpg

Netjes gedaan! Zelfkennis is het begin van de ware wijsheid!

Tot zover. Over het 'versturen' van 38cm munitie richting Noorwegen (door de loop van voornoemd 'oud stuk schroot' zal ik het maar niet hebben.
De Noorse regering zal daar ongetwijfeld gepast op terugkomen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo! Schiet er even eentje in de verdediging! maar waarom eigenlijk, slecht geweten?

Wat betreft het stuk geschut, dat zaakje heb ik allang afgehandeld met King Kong (Ik vertelde hem van het ongelukkige misverstand m.b.t. zijn naam en hij kon er smakelijk om lachen. Sindsdien mag ik hem King Kong noemen, leuk he?) En misschien maar goed ook, gezien het feit dat sommigen het verschil niet kennen tussen Harald V en zijn ietwat ongelukkige voorvader Harald II (Grijshuid dus)

Dan die opmerking m.b.t. leeftijd/bouwjaar. Ik constateer hier alleen maar, mij zul je hier geen opmerkingen over horen maken, noch conclusies horen trekken! Uitspraken m.b.t. dit onderwerp zijn dan ook geheel voor eigen rekening!

Wat betreft het ongelukje tijdens het verwijderen van Kong's proppenschieter, ik heb al duidelijk gemaakt dat ik hiervoor een gerenommeerd bedrijf heb ingehuurd, maar dat deze geheel buiten zijn schuld helaas zijn afspraken niet na kon komen en de klus door moest geven aan een onderaannemer. Dat deze er vervolgens een rommeltje van maakt kun je mij moeilijk kwalijk nemen. Overigens heb ik dan wel weer medelijden met Davy en ik heb hem dan ook direct een mooie "get better soon" kaart gestuurd.

Vervolgens de door mij gevonden gravure. Wie zegt dat ik ervan uitga dat deze ook maar in de verste verte in verband is te brengen met het hoofd van de bergbewaking? Ik niet in ieder geval! Hier geldt dus weer eens ouderwets: hij die de schoen past trekke hem aan!

En dan mijn nieuwe bedrijfstak. Wees blij dat er iemand is die deze afdankertjes een tweede kans gunt! Gemakzuchtig als de vorige eigenaren waren zijn ze volgedouwd met alles wat de millieulobby verbiedt (ja, ook toen allang de nadelige invloeden hiervan bekend waren!) Nu is er tenminste iemand die deze verschoppelingen liefdevol opvangt, ze met de grootst mogelijke zorg restaureert, daarbij gebruik makend van enkel milieu- en arbotechnisch goedgekeurde materialen en ze zo een tweede leven geeft! Om over de positieve impuls die dit aan het economisch leven op de berg en dat van mijn Sleutelpaleis in het bijzonder geeft nog maar niet te spreken!

En tot slot de slecht geplaatste grap m.b.t. mijn avatar. Tja, originaliteit een 3 en uitvoering een 1 (voor de moeite) Volgende keer beter :bye:

Mannen.. Ik wil me nergens mee bemoeien.. Maar dit is voor een 16 jarige natuurlijk maar saai gelal.. Dus ik denk.. Laat ik de boel eens even opvrolijken.. Aangezien ik me toch zit te vervelen omdat er niet zulke leuke dingen op de berg te beleven zijn die voor een 16 jarige aantrekkelijk zijn..

Dus met me dremeltje even een uurtje bezig geweest.. Zie hier het resultaat..

cat_mnt.jpg

Heb overigens het kanon gewoon bij de achteruitgang rechts gelaten.. Dit omdat 16 jarigen het wel leuk vinden als er af en toe iets uit een achteruitgang schiet..

En Corrien.. Jij blijft de voogdij houden over de berg.. Maar wel elke dag water geven..

@Botter: Kan jij eigelijk kaartlezen? Ik twijfel er een beetje aan... Je bent aardig bezig geweest met de Dremeltje (wel even wat betere slijpschijfjes kopen, want dit is qua afwerking natuurlijk prutswerk) maar... JE HEBT EEN BUURBERG TE PAKKEN GENOMEN!
En dat kanon was ondertussen al verplaatst, dus...
Ik hoop wel dat je de loop een beetje de goeie kant uit hebt gedraaid, en dat de Bergbewaking niet om de haverklap 38cm projectielen uit de lucht moet gaan schieten... Is niet zo goed voor de rust in het wokrestaurant en je hebt kunnen lezen dat Jan daar regelmatig te vinden is...

Zo! Schiet er even eentje in de verdediging! maar waarom eigenlijk, slecht geweten?

Ik zou bijna zeggen: Van hetzelfde!

Maar dat doe ik nu even niet. Iemand van ons moet tenslotte de meest wijze zijn.
Door dit geleuter verzaken we natuurlijk wel ons werk op de Berg.
Ik bedoel: om mijn laatste bericht in te kloppen heb ik toch minimaal 6 minuten moeten typen, en dat zijn 6 minuten geen productie.
Voor jou zal het hetzelfde zijn, al weet ik de tijd niet die je aan bovenstaand epistel heb besteed.
Dat houdt voor mij in 6 minuten die ik niet aan bergbewaking kan doen, en voor jou een mij onbekende tijd dat je niet in je etablissement hebt kunnen (nou vooruit dan, een kleine tegemoetkoming van mijn kant... Mag ook wel een keertje) SSSSSleutelen.
De post hierboven laat al het gevaar van onachtzaamheid zien.

Ik stel daarom het volgende voor:
Jij zoomt niet meer zo duidelijk in op mijn cursisten, dan laten zij jouw uithangborden met rust.
We verschillen weliswaar, maar zijn toch beide hard aan het werk om de Berg in hudige staat te houden.
Anders voorzie ik dat Buitenbergers plotseling hier binnen staan (zie het eerste aantal pagina's, toen ik hier nog niet aan 't werk was) of dat Jan plotseling besluit om anderen in te huren voor jouw bedrijfstak.
Kortom: één front naar buiten toe vormen, want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er anderen zijn die deze interne Bergcorrespondentie kunnen lezen..

Laatst bewerkt:
Ik zou bijna zeggen: Van hetzelfde!
I knew you were going to say something like that :yes:
Maar goed, ergens heb je wel gelijk.

ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er anderen zijn die deze interne Bergcorrespondentie kunnen lezen...
Gezien het berichtje wat bij Jan binnen is gekomen (en waar Harald dus idd niets van wist), zou je ook hierin wel eens gelijk kunnen hebben.

Ik stel daarom het volgende voor:
Jij zoomt niet meer zo duidelijk in op mijn cursisten, dan laten zij jouw uithangborden met rust.
We verschillen weliswaar, maar zijn toch beide hard aan het werk om de Berg in hudige staat te houden.
Anders voorzie ik dat Buitenbergers plotseling hier binnen staan (zie het eerste aantal pagina's, toen ik hier nog niet aan 't werk was) of dat Jan plotseling besluit om anderen in te huren voor jouw bedrijfstak.
Kortom: één front naar buiten toe vormen
Ok, deal

shake+hands.bmp

Maar hoe zit dat nu met die denneboom?

Heb genoeg dennenbomen overgelaten op de berg micropuller.. Moet ik trouwens nog solliciteren/ontgroend worden wil ik hier uberhaupt mijn gelal neer kalke..?

Wat mij betreft is er maar 1 voorwaarde, lees het draadje aandachtig door! (volgens mij is dat al eens eerder gezegd) Het spreekwoord luidt immers; men kan het heden slechts begrijpen als men de geschiedenis kent.

Overigens had ik het over deze denneboom:
Rhelie zei:
en wellicht schade aan mijn pas geplante denneboom kan aanrichten.

Edit: Oh ja, en pas een beetje op dat je Roel niet kwaad maakt (geldt niet alleen voor dit draadje ;))

Laatst bewerkt:
Oeps...
Dat over dat "Roel kwaadmaken" is nét te laat, Micro...
DEAL! Kom op collega, samenwerken.
Ik heb in een van mijn garageboxen nog een antiek voertuigje staan... Wellicht kom ik een dezer dagen eens langs om te praten over een opknapbeurt.
Je moet trouwens de groeten hebben van Flying Davy; ik heb 'm even opgezocht tijdens een groepssessie met de dames en het leek erop dat hij het gras-incident een beetje vergeten was...:
cheerleaders0607.jpg

Hij kon tenminste weer lachen! (2e van links op de laatste rij; die middelste vent is de fysiotherapeut)
Overigens: de voorste twee dames (Yolanda en Priscilla) zijn degenen die jouw vorige uithangbord hebben 'gemodificeerd'; zij bieden daarvoor alsnog hun excuses aan.

@Botter:
Even netjes melden bij de Bergbeheerder. Wie weet heeft hij nog een leuke klus in het Wokrestaurant of zo. Wél keurig ABN praten en niet vooral niet Elburgs lallen, want hij is een beetje allergisch voor vis, geloof ik.
Je hebt overigens nog steeds niet op zijn vraag geantwoord hoe goed jij met Orka's bent.
Zorg in ieder geval dat je morgen, tijdens de overhoring, exact weet wie wat wanneer in dit stuk proza geschreven heeft. Anders maak je een hele slechte indruk op onze charismatisch leider.

Nu het er op lijkt, dat de zakelijke betrekkingingen hier op de berg weer een wat vrediger aanzien krijgen, wil ik even de aandacht vragen voor het volgende: ik ben benaderd door de RZjD. Zoals een ieder ongetwijfeld weet zijn dit de Russische spoorwegen, die met zo'n kleine 90.000 kilometer het op één na grootste spoorwegennet ter wereld hebben. Zij willen graag een S-HSL lijn naar de modelbouwforumberg aanleggen en vragen of wij daar wat voor voelen. S-HSL staat natuurlijk voor Super Hoge Snelheids Lijn. We moeten dan wel eerst het materieel op ons eigen net uittesten. Als Botter nu eens opschiet met het doorlezen van de 50 verplichte bladzijden en morgen slaagt voor zijn overhoring, zou hij als hulpmachinist mee mogen rijden. Mij lijkt het wel wat. Ze claimen een tijd van 31 minuten en 3 seconden van hier naar Moskou. Niet, dat ik daar wat te zoeken heb, maar het bespaart wel lekker wat tijd. Wat vinden jullie er van? Doen of niet doen? Of moet ik er eerst een poll over opstarten? Hier het treinstel, dat we als test ter beschikking krijgen:

jettrainya7.jpg

Overigens is Rhelie ons inmiddels wat opheldering verschuldigd over een denne(n)boom. Mogen we dat z.s.m. vernemen?

Tja Jan, lastige vraag.
Aan de ene kant denk ik, ja, ja! Maar aan de andere kant denk ik dan weer nee, nee!
dominee_gremdaat_250x201_tcm8-99395.jpg

De eerste vraag die bij me opkomt is; wat hebben we eraan om in 31 minuten en 3 seconden in Moskou te kunnen zijn? Of is het de Russen er juist om te doen dat zij in 31 minuten en 3 seconden op de berg kunnen staan?
En, in geval van het laatste, waarom dan? Heeft het iets te maken met de denneboom van Rhelie, of juist met het plotselinge opduiken van Botter?

In afwachting van de overige reacties wens ik jullie een hele fijne voortzetting en een aangenaam etensmaal (met spekjes of wat dan ook erin)
Dank u wel.

Laatst bewerkt:
Ai ai ai.... russen toelaten op de berg
de RZJD staat vrij vertaald voor двинуть гору
Oftewel to Move a mountain...
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat hier toch even wat anders bedoelt wordt door deze vriendelijke russen...
Ik denk dat het stelen van de berg hier op het spel staat. en dat Corrien hier in mee speelt bevreemd mij toch zeer!!!!
31 minuten heen en weer... Tja zo is onze berg binnen een maand verplaats naar wodka land. Hoeveel flessen hebben ze je aangeboden Corrien?

Harry

Hoe durf je, als zijnde bijna nooit aanwezig op de berg, onze forumbergbeheerder van zulke vieze praktijken de beschuldigen. Ik vind het ook vreemd wat die russen hier op de berg te zoeken hebben maar zou Jan daar niet van beschuldigen, zijn hele ziel en zaligheid stopt ie in de berg.

Roel, bedankt voor het 'lenen' van je cursisten om wat op te knappen het gaat al stukken beter. Heb veel plezier met de dames gehad en het heeft me echt goed gedaan.

Ik vind ook dat Corrien zich vreemd gedraagd de laatste tijd.
Hij wil precies weten wat Roel in zijn boekenkast heeft, stuurt een heel leger aan fotografen op mijn huis af om mijn denneboom te spotten, en nu wil hij dat er een trein met buldermotoren uit Rusland hier de rust komt verstoren.

Waarom Rusland ? en waarom moet je hier op de berg betalen voor je eigen veiligheid ? :confused: Ik heb een poos in Moskou een zaakje gehad, en daar was het precies hetzelfde !

Graag wat uitleg om de gemoederen tot rust te brengen.
M`n Cavia is al 2 dagen aan de schijt door dit gedoe.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back