Hé Savage! Jij ook hier? Welkom op de berg!
Jammer dat je een beetje laat bent. Ik had een tijdje geleden nog wel een voorstel willen indienen om een "2e man" in het beveiligingsdetachement op te nemen, iemand die ook nogal goed is met wapens.
Momenteel is het budget wat anders ingedeeld en zijn mede daardoor de beveiligingstechnieken iets omgegooid.
We hebben nu een "high-tech subsonisch beveiligingssysteem met externe biologische invloeden". Voor de confrontatie in stedelijk gebied maken we gebuik van "het op volkomen natuurlijke wijze beïnvloeden van het gedragspatroon van de tegenstander middels het hem onthouden van optische visualisatie".
Slechts in noodgevallen maken we nog gebruik van kinetische wapensystemen. Overigens dient aan de horizon zich inderdaad zo'n noodgeval aan: een uithangbord met daarop de aanduiding van een bepaalde, licht alcoholische "versnapering" (Uche,uche... Sorry moest even hoesten...)
Mocht je belangstelling hebben voor een functie, dan kan ik bij Jan een goed woordje voor je doen.
De arbeidsvoorwaarden zijn, al zeg ik het zelf, niet slecht:
Oké, soms onregelmatige werktijden, ploegendienst enzo, maar je bent verzekerd van interessant gezelschap en je kan je, ondanks het teruggeschroefde budget voor vuurwapens, best wel uitleven.
Het toch wel wat eenzijdige menu van wok en Orca wordt, zo lees ik net, op korte termijn uitgebreid met een bakker, dus gaat ook dat er weer op vooruit.
Als je het wat lijkt, hoor ik 't wel...
Correctie! Ik lees net dat betrokken a.s. horeca-uitbater overstag is gegaan! Dan wel even dat reclamebord ontdoen van die letter "J" en wat erop volgt, Stevo! Anders wordt de munitievoorraad alsnog even aangesproken. En je weet wat er destijds met het bord van MP is geschiedt...