Zo de afgelopen dagen even weinig tijd gehad om hier het een en ander te bespreken. Ben druk bezig geweest met de tuin bij de bakker. De planten en bomen zijn allemaal besteld en ben al klein beetje begonnen met tegels leggen. Niet zomaar de eerste de beste tegels, maar tegels van super kwaliteit en in de kleur en vorm van een rode loper zodat de klant het idee bij een superdeluxe pand te komen wat, als ik het zo is hoor van botter, die al druk met het interieur bezig is, ook zeker zo is . Ik ga als beplanting iets heel moois maken van de ingredienten die Richard schijnt te gebruiken om zijn befaamde brood te maken. De namen mag ik er echter niet van noemen daar zijn ingredienten strikt geheim zijn. Langs het rode loper pad komen bonzai bomen in de vorm van allerlei soorten broden, van croissantjes tot Jan zijn maisbrood. Ik kan jullie nog geen foto's laten zien maar jullie zullen versteld staan bij de opening....Richard en Botter hebben de schetsen al gezien en vonden het goed bij het pand passen.
@Roel: Ik ben dan wel niet over de zeik maar ben wel toe aan wat ontspanning, denk je dat 1 van je mooie, zeer professionele dames mij vanavond of morgenavond even los zou kunnen masseren, van de hele dag op de knietjes zitten met die planten en tegels zijn mijn spieren vast gaan zitten. Je krijgt wel een doosje Beerenburg van me