@Sinan: Ik kende dit artikel al wel. Bedankt dat je me er op wees. Zoals ik nu de romp heb geplaatst ligt 'ie het gunstigs voor Cl's 0.25-0.4. Dus daar waar volgens de grafiek de invloed van de romp snel toeneemt. Dat is dan wel weer nog onder de, in het vlakke land, meest gevlogen Cl's van 0.5-0.6.
Ik ga er ook mee op de helling vliegen. En daar heb je dan weer wel die Cl's van rond de 0.3..... :smile: Leuk hoor, al die "trade offs" :sad: Ik laat het maar even zo.
@Proper: Bedankt voor je mooie onderbouwing! Leuk als op zo'n manier een vliegtuig tot stand komt. Ik moet er wel op letten dat de bouten straks van PA66 zijn.
Ik was niet van plan om een vaste stekkerverbinding tussen romp en vleugel te maken. Het netjes wegbouwen van de elektronica en elektra is mijn grootste zorg en daar moet ik mijn koppie nog eens over breken. Van een twee kanaals zwever weet ik al een bende te maken.....
Ik zal met name de bouwhandleidingen van de Flying Specials van Klemm er op na slaan. Die gasten doen dat heel netjes!

@Proper: Bedankt voor je mooie onderbouwing! Leuk als op zo'n manier een vliegtuig tot stand komt. Ik moet er wel op letten dat de bouten straks van PA66 zijn.
Ik was niet van plan om een vaste stekkerverbinding tussen romp en vleugel te maken. Het netjes wegbouwen van de elektronica en elektra is mijn grootste zorg en daar moet ik mijn koppie nog eens over breken. Van een twee kanaals zwever weet ik al een bende te maken.....
Ik zal met name de bouwhandleidingen van de Flying Specials van Klemm er op na slaan. Die gasten doen dat heel netjes!