T
Theo Coenen
Guest
Zo afgelopen zondag in Winssen lekker kunnen vliegen met de Kestrel. De eerste vlucht ging perfect. Alleen de landing in de hand had als nadeel dat een van de koolstof staafjes in de vleugel brak. Bij de 2de vlucht merkte ik dat ik hierdoor niet meer linksaf kon en alleen maar via rechterbochten redelijk kort in de buurt kon komen van het veld, gelukkig net niet in het water van de sloot.
Vandaag dat staafje vervangen en alle bouten en schroefjes weer nalopen en vastzetten. en dan alles definitief met secondenlijm zekeren.
Nu op naar de opvolger van deze Kestrel zodat ik op de Inter-ex volgend jaar in Nederweert een geheel eigen ontwerp kan presenteren. De Inter-ex over 14 dagen in Parijs kan ik helaas niet naartoe ivm familie feestje.
Vandaag dat staafje vervangen en alle bouten en schroefjes weer nalopen en vastzetten. en dan alles definitief met secondenlijm zekeren.
Nu op naar de opvolger van deze Kestrel zodat ik op de Inter-ex volgend jaar in Nederweert een geheel eigen ontwerp kan presenteren. De Inter-ex over 14 dagen in Parijs kan ik helaas niet naartoe ivm familie feestje.