De Bouw van Engel Modellbau P-51D Spanwijdte 163cm

Peter,

No Problem, kan t.z.t. geregeld worden (als ik tevreden ben met de resultaten welke ik hoop te behalen met m'n vacuumbak).

Ik laat het je wel ff weten wanneer ik zover ben 8)

Trouwens wat voor een kap moet je hebben, ik heb nog een spiksplinternieuwe kap voor een BT mustang liggen ! als je wilt kun je die van mij overnemen............

Grts,

Appie

@appie.. okidokie.. Is voor mijn 1/12 mustang.. dus die bt kap is wel ietsie pietsie te groot.
Maar als je hem kwijt wil.. ik kan hem vast ooit nog wel een keer gebruiken. Hou hem nog maar even vast, dan rekenen we wel af als we een kapje gaan trekken..

Cheers

Peter

@ Gerard,

Gebruik je dat verwarmingselement daarvoor?

Yep, is wel de bedoeling ben nog even aan het denken hoe het best het verwarmings element te plaatsen, ik hou je op de hoogte :wink:

@ Peter

Is voor mijn 1/12 mustang.. dus die bt kap is wel ietsie pietsie te groot.

Ja denk ik ook........... Misschien kan je hem als transparante Hangar voor de 1/12 Stang gebruiken :lol:

Grts,

Appie

De Spinner is binnen,

"Ready To Rock & Roll".................YEAH :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

afb14912.jpg

afb14913.jpg

afb14914.jpg

Appie

Kom op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

laat es een paar plaatjes zien yeeeeeeeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh :lol: :lol: :lol: :celebrate:

Verwachten nu natuurlijk ook nog een filmpje...... :wink:

Zal voor je duimen.

De eerste maiden binnen het schaalforum van dit jaar? :thumbsup:

@Arvid,

Nog geen maiden gevlogen met CloudDancer, had/heb de CG nog niet helemaal waar ik hem wil hebben :| , dus nog even met de accu's schuiven totdat de CG goed zit.

Had verder nog wat instellingen aan m'n SU-31 veranderd, dus heb ik die gisteren (prachtig vliegweer overigens :mrgreen: ) even "uitgelaten"

Grts,

Appie

ik zal voor je duimen en mijn vingers gekruist houden, mocht dat helpen voor je.

@ Tjen il-Vec,

Nee, is een 4" Dave Brown spinner (NIET VERGETEN ADAPTER MEE TE BESTELLEN !! (To Attach the Spinner to the Engine, the Modeler Must Use One of the Following Adapter Nut Sets.))

zie,

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXMS81&P=7

Super kwaliteit tegen een goede prijs 8)

Heb net CG & uitslagen nogmaals gecontroleerd, Motor heeft vanmiddag gelopen, was weer zoals altijd bij OS, Starten & Lopen gewoon een SUPER motor. Geluid met de Pitts-style is, mooie Bass-toon, niet te hard, volgas niet dat snerpende tweetakt geluid, gewoon een "Mustang Sound"........YEAH :mrgreen:

Oke, wachten op goed vliegweer........................................

Grts,

Appie

Met de maiden zonder mij, kijk ik je nooit meer aan! Ik beloof je: No Highfive. :oops:

Gerard,

Als je nou voor komend weekeinde ff goed weer besteld 8)

Dan gaan we die maiden Zaterdag of Zondag even regelen.............

Grt,

Appie

Beste mensen,

Ik heb de kist inmiddels met eigen ogen kunnen bewonderen. Een juweel! Zonde om mee te gaan vliegen maar ja, hij is ook een beetje te groot voor de vitrinekast.

En nu maar wachten op geschikt weer.

Back