ik heb een assan Futabamodule uit zijn behuizing gehaald en in een Graupner MX 12 gemonteerd, de 35 Mhz print volledig eruit gehaald overigens.. omschakelen bleken we toch niet te doen. werkt super!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je koopt in dit geval natuurlijk niet iets, dat gewoon verkrijgbaar is. In de reguliere handel binnen Europa is Assan namelijk niet verkrijgbaar. Alleen internetshops verkopen dit.
Als je het buiten Europa koopt blijf je zelf verantwoordelijk. Nu wordt er nooit gecontroleerd, dus problemen zijn er sowieso niet te verwachten.
Zoiets doet namelijk degene, die het produkt in de markt zet en niet de fabrikant.
Dit is niet waar. Ik koop een product waarvoor de fabrikant een CE heeft afgegeven. Ik ben op dat moment niet meer of minder aansprakelijk dan wanneer ik bij een in NL gevestigde winkel een Robbe/Futaba zender oid koop.
Het is maar, wat je onder reguliere handel wil verstaan.Er bestaat niet zoiets als reguliere handel en internetshops. Een internetshop IS reguliere handel.
Wel waar. Bij apparatuur, waarvoor een conformiteitsverklaring is afgegeven, is de verantwoordelijkheid via de leverancier af te wentelen op de importeur. Daarvoor dient dan ook deze verklaring. Bij apparatuur, die je zelf importeert ben en blijf je zelf de eindverantwoordelijke.Dit is niet waar. Ik koop een product waarvoor de fabrikant een CE heeft afgegeven. Ik ben op dat moment niet meer of minder aansprakelijk dan wanneer ik bij een in NL gevestigde winkel een Robbe/Futaba zender oid koop.
Wederom wél waar. Het gaat hier over de conformiteitsverklaring, niet over de CE-keuringen.Wederom niet waar. De regelgeving zegt 'de fabrikant of importeur'. Beide mag dus.
En als iemand een verklaring opmaakt, dat de bij hem gekocht coke legaal is, ben ik natuurlijk ook te goeder trouw en valt mij niets te verwijten als ik daarvan wat in bezit heb.Of de CE in kwestie goed is of niet goed, is daarbij niet zo heel erg meer van belang. Ik heb een apparaat gekocht en er zit een CE bij die echt lijkt. Daarmee heb ik als consument aan mijn plichten voldaan en ben ik te goeder trouw.
Ik loop al jaren in een merkloze spijkerbroek.......
Sorry, klopt niet. Je kan in frankrijk een versie kopen die speciaal voor de Franse markt gebouwd word ...:Je koopt in dit geval natuurlijk niet iets, dat gewoon verkrijgbaar is. In de reguliere handel binnen Europa is Assan namelijk niet verkrijgbaar. Alleen internetshops verkopen dit.
Maar??? Jamara verkoopt toch Assan en (relabeled Corona) HF modulen en ontvangers? Dit al of niet in combinatie met WFLY zendaparatuur? En ik meen me te herinneren dat ik ook links op de site heb gezien naar de pdf met de conformiteitsverklaringen.