Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja, zo op het oog lijkt jouw eigenbouw me zwaarder dan het origineel.Door de korte neus, waardoor de sterkte van de romp weer wat toeneemt, moet alleen het gewicht zo licht mogelijk worden.
Dat valt mee... ik had het idee dat er veel grotere gaten in hadden gekund.Uit het deel van Arjan blijkt het roer en stabilo samen 22 gram te zijn zonder bevestiging. Mijn opschuif deel, nog zonder heveltjes, is 30 gram.
Dat is denk ik niet waar - hoe langzamer we vliegen, des te kritischer is het oppervlak van de staartvlakken. Immers, de luchtweerstand neemt kwadratisch toe bj verdubbeling van de snelheid. Hoe langzamer je vliegt, des te grotere staartvlakken je dus nodig hebt.Er van uitgaande de dat we langzaam vliegen is het minder critisch.
Maar ik moest wel nog 8 gram lood op de staart plakken dus je zit precies goedUit het deel van Arjan blijkt het roer en stabilo samen 22 gram te zijn zonder bevestiging.