Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Menno,
Mijn depdarts zijn 60cm spanwijdte. Misschien dat ik met de schaal bij het afdrukken een fout heb gemaakt, maar 60cm zijn ze geworden. Het 'zweven' gaat met mijn 60cm's wat minder, je moet er echt wel wat vaart inhouden.
@Cor: ja, ik heb afgelopen weekeinde bij de Roompot (Zeeland) op het strand gevlogen. Heerlijk, tussen de vliegers.... maar die zitten aan een touwtje..
Hee HBFP !! Je gaat als een speer, maar waar zijn al die DepDarts voor. Je maakt me nieuwsgierig. Ga je de hele club voorzien van een vliegtuig ?
Die Darts willen wel eens wat wispelturig zijn, maar 5 stuks heb IK afgelopen 2 jaar nog niet eens stuk gekregen ...
Ben ook m'n eerste depdart aan het uitsnijden maar dat snijden moet ik eens even wat beter oefenen (iets teveel rafels en schuine randen)
Heeft iemand wel eens zo'n hot wire cutter gebruikt op depron? (of dat zwarte spul van de Kwantum?)
Een vers mesje wat je aardig schuin houdt doet wonderen![]()
De rechte stukken gaan prima alleen die bochten heb ik nog niet onder de knie. Ik ga die Proxxon cutter maar eens proberen, wil ook eens van die RC Foamfighters EPP kisten gaan bouwen dus dan komt ie ook goed van pas.