Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja netjes zeg je juffers! Zelf doe ik het inmiddels ook een beetje zonder malletje. Met een beetje rekken en strekkenkom je vanzelf op de juiste hoogte.
wel je mast in de gaten houden. Je trekt hem snel krom
Dit schip heeft eigenlijk een heel mooie vorm. Zou zo mee willen reizen naar Australië. Je maakt er iets heel moois van.
Alleen was de werkelijkheid niet zo romantisch als in onze dromen.
De gemakken waren ver te zoeken. Met uitzondering die van voor op het galjoen. Waar iedereen hetzelfde touwtje gebruikte![]()
Ziet er mooi uit Maarten, alleen de onderlinge afstanden van de weeflijnen lijken mij er groot, of het vertekent op de foto.
Uiteraard is dit allemaal positief bedoeld....
Okee, het kan en inderdaad de Duyfken heeft een ander formaat, dus sorry, zal de volgende keer beter kijken.....Volgens de bouwbeschrijving zou het moeten kloppen Koos. Je moet ook niet vergeten dat de Duyfken een heel stuk kleiner is dan de Batavia. De verhoudingen zijn daardoor natuurlijk ook wat anders.
Ik heet trouwens Martin [emoji6]
Okee, het kan en inderdaad de Duyfken heeft een ander formaat, dus sorry, zal de volgende keer beter kijken.....
En wat de naam betreft,duizendmaal excuses, is gelijk aangepast...
![]()