Jaques
Forum veteraan
Altijd welkom hier, en als er vragen zijn dan hoor ik het graagIk hoop dat ik welkom ben bij jou voor tips en raad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Altijd welkom hier, en als er vragen zijn dan hoor ik het graagIk hoop dat ik welkom ben bij jou voor tips en raad!
Wanneer zien we nog wat van je creatieve uitspattingen?als er vragen zijn dan hoor ik het graag
Thomas,
Welkom hier op het forum en bedankt voor je complimenten
Aangezien we momenteel nog op de camping zitten heb ik de kleuren niet bij de hand maar als je nog ff kunt wachten dan zal ik je deze zo snel mogelijk doorgeven.
Zoals het er nu naar uit ziet zal dit ergens begin komende week zijn
Groetjes Koos
En laat alsjeblieft dat u maar achterwege hoor, anders ga ik me zo oud voelen….
Sorrie thomas, het heeft allemaal wat langer geduurd dan in eerste instantie gedacht maar in bijgaand pdf bestand de toegepaste kleuren op mijn model.
Ik hoop dat je er wat aan hebt,
Groetjes Koos
Dag Jaques,
Ik ben nieuw hier op het forum, en ook nieuw in deze hobby. (altijd plastic modelbouw gedaan maar wil eens iets anders).
Nu kan ik deze bouwset, (de volledige 120 delen als dat juist is?) onbegonnen overnemen van iemand tegen een, in mijn ogen, mooi prijsje.
Bij het opzoeken van info over deze set ben ik op jouw verslag hier terechtgekomen...en gelijk was ik overweldigd door het model en jouw mooi verslag hierover.
Nu stel ik mij echter volgende vraag:
Is deze doenbaar voor iemand die het vak nog moet leren?
(rekening houdend dat ik al een beginnersmodel liggen heb om deze winter te gaan bouwen op de camping, ja..camping).
Alvast bedankt voor het meeslepend verslag![]()
Dag Christ,Voorlopig gaat alles goed, maar ik mis de bouwtekening van de FOKKEMAST.
Ook hier geld om het u achterwege te latenAls die van mij half zo mooi wordt als die van u zal ik al tevreden zijn.
Mooi werk en alvast hartelijk dank
Dag Christ,
Leuk dat je mijn verslag gevonden hebt, wat je vraag betreft ik zoek deze ff op en dan laat ik wel van me horen.
Ook hier geld om het u achterwege te latenen als je rustig alles stap voor stap uitvoert gaat dat helemaal goedkomen hoor.
Bedankt voor je compliment in ieder geval,
Groetjes Koos
Goedemorgen Christl,
Ik heb de tekening van de fokkemast in gescand (in vier delen) Ik hoop dat je er iets mee kunt.
Bekijk bijlage 609739
Bekijk bijlage 609740
Bekijk bijlage 609741
Bekijk bijlage 609742
Van boven naar beneden:
Links Boven, Links Onder, Rechts boven en rechts onder
Met wat print en plakwerk moet je er nu uit kunnen komen volgens mij
Veel succes met je verdere bouw van dit aardige scheepje en als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.
Je mag hier ook wel een of meerdere foto's posten hoor, altijd leuk
Groetjen
Koos