de eerste stapjes zijn gezet...

Echt heel, heel, fraai wat je gemaakt hebt.

Ik ben benieuwd en hoop dat je het voor de 23e gereed hebt. Het staat bij mij in de planning om de 23e naar de wedstrijd nabij Heist op den Berg (MASH VZW, Wiekevorstse Goorweg 42, 2222 Wiekevorst) te komen.

Overigens is de F5J inhaalwedstrijd van begin maart bij Goes nu gepland voor de week erna, de 30 juni. Op hetzelfde veld bij Goes.

Echt heel, heel, fraai wat je gemaakt hebt.

Ik ben benieuwd en hoop dat je het voor de 23e gereed hebt. Het staat bij mij in de planning om de 23e naar de wedstrijd nabij Heist op den Berg (MASH VZW, Wiekevorstse Goorweg 42, 2222 Wiekevorst) te komen.

Overigens is de F5J inhaalwedstrijd van begin maart bij Goes nu gepland voor de week erna, de 30 juni. Op hetzelfde veld bij Goes.

goes 29 juni? of 30?

29 zou ik eventueel nog kunnen , 30 heb ik een f3k wedstrijd

Wat voor materiaal gebruik je voor de mallen en heb je daar wat gegevens van via bv. een link naar een site?

Oké, bedankt heren. Het materiaal is maar in een aantal beperkte diktes leverbaar. Moet je dan voor een positief van de romp meerdere lagen op elkaar plakken?

Welk tekenprogramma gebruik je om het het vliegtuig mee te ontwerpen en is die makkelijk aan het freesprogramma te koppelen?

het kind heeft een naam!

zo , de eerste stukken zijn uit de mal en tevens is de naam bekend!

full

Laatst bewerkt door een moderator:
2 kapjes , 1 voor de batterij ,esc, motor en logger vooraan bovenaan , en een 2de kleinere onderaan precies op het ZP , hier kunnen de hoogte en richting servos in gemonteerd en ballast geplaatst worden.

Zijn daar ook al beelden van? of is dat de volgende teaser ;)

551433_10151540015712940_2088273584_a.jpg

Ziet er fraai uit. Ik neem aan dat het de vleugelpen is boven het stabilo. Ga je op deze manier ook een mal voor de vleugelliggers maken of bouw je de liggers op in de vleugelmal?

Back