wauuww 11 paginas heb bijna alles gelezen en me koppie tolt zoveel dingen waar ik (in mijn mening ) wat zinnigs op te zeggen heb
maja....
kijk het is leuk om te zeggen dat de prius meer co2 produceerd dan een hummer
tjah intrepetatie....Wat men vergeet is dat die hummer
1 grotere airco heeft (dus ook meer verbruikt ivm grotere ruimte)
2 lappen meer leer nodig heeft (en ook de nodige productie )
3 meer staal verbruikt +andere materialen (ook in het onderhoud)
4 meer glas
5 meer rubber (banden )
6 dike stereo die ook het nodige stroom vraagt (waardoor de dynamo meer strom zal willen opwekken)
da praat je nog neit over de kilometers dat deze auto zal rijden en hoeland hij op de weg zit
dit klikt mischien als mieren neuken maar wat ik probeer te zeggen is iedereen heeft zijn
eigen intrepetatie(schrijf ik dit goed? )over alles
zo komen er bijna elke dag dingen in het nieuws
vandaag is melk goed voor je botten en morgen verhoogt het de kans op darmkanker
vlees is goed veel ijzer en de volgende dag lees je dat je trombose ervan ken krijgen
in de hele thread heb ik heel wat goede dingen gelezen maar het beste citaat is voor mij
(excusses dat ik de poster zijn naam niet erbij zet lol 11 pagina's terug lezen)
Kortom: ook bij deze meneer geldt: rekenen is leuk, en het is nog veel leuker als je bepaalde gegevens naar eigen wens kan interpreteren.
iedereen intrepeteerd alles naar zijn zeggen
puntje bij paaltje is het altijd in het eigen belang
niemand wil meer betalen en niemand wil inleveren
net als de politiek niemand kan en zal het ooit met elkaar eens zijn en maar goed ook
nog leuker is iedereen weet het altijd beter dan een landelijk bestuur (regering) en soms is dat ook zo
het maakt niet uit wie er in de regering zit pvda,pvv,vvd diegeen die er zit heeft het altijd gedaan en die strijd zal nooit eindigen
als slot ik ben van mening dat (bijna)iedereen maar wat roept door de propoganda van de media
en er zelf de ballen verstand van heeft
mensen gaan blind uit op
sensatie en propoganda uit de media
vanavond in het nieuws en iedereen heeft zijn verhaal in zijn pauze op het werk de volgende dag
ik leg me erbij neer ik hoop dat er innovatieve dingen komen
en dat we de aarde minder kunnen belasten want daar ging het om toch ?
en dat van een snotneus van 27
groetjes lip
maja....
kijk het is leuk om te zeggen dat de prius meer co2 produceerd dan een hummer
tjah intrepetatie....Wat men vergeet is dat die hummer
1 grotere airco heeft (dus ook meer verbruikt ivm grotere ruimte)
2 lappen meer leer nodig heeft (en ook de nodige productie )
3 meer staal verbruikt +andere materialen (ook in het onderhoud)
4 meer glas
5 meer rubber (banden )
6 dike stereo die ook het nodige stroom vraagt (waardoor de dynamo meer strom zal willen opwekken)
da praat je nog neit over de kilometers dat deze auto zal rijden en hoeland hij op de weg zit
dit klikt mischien als mieren neuken maar wat ik probeer te zeggen is iedereen heeft zijn
eigen intrepetatie(schrijf ik dit goed? )over alles
zo komen er bijna elke dag dingen in het nieuws
vandaag is melk goed voor je botten en morgen verhoogt het de kans op darmkanker
vlees is goed veel ijzer en de volgende dag lees je dat je trombose ervan ken krijgen
in de hele thread heb ik heel wat goede dingen gelezen maar het beste citaat is voor mij
(excusses dat ik de poster zijn naam niet erbij zet lol 11 pagina's terug lezen)
Kortom: ook bij deze meneer geldt: rekenen is leuk, en het is nog veel leuker als je bepaalde gegevens naar eigen wens kan interpreteren.
iedereen intrepeteerd alles naar zijn zeggen
puntje bij paaltje is het altijd in het eigen belang
niemand wil meer betalen en niemand wil inleveren
net als de politiek niemand kan en zal het ooit met elkaar eens zijn en maar goed ook
nog leuker is iedereen weet het altijd beter dan een landelijk bestuur (regering) en soms is dat ook zo
het maakt niet uit wie er in de regering zit pvda,pvv,vvd diegeen die er zit heeft het altijd gedaan en die strijd zal nooit eindigen
als slot ik ben van mening dat (bijna)iedereen maar wat roept door de propoganda van de media
en er zelf de ballen verstand van heeft
mensen gaan blind uit op
sensatie en propoganda uit de media
vanavond in het nieuws en iedereen heeft zijn verhaal in zijn pauze op het werk de volgende dag
ik leg me erbij neer ik hoop dat er innovatieve dingen komen
en dat we de aarde minder kunnen belasten want daar ging het om toch ?
en dat van een snotneus van 27
groetjes lip