T
Theo Coenen
Guest
Volgens mij durft niemand meer te gaan voor die titel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij was ik die kennis 8)Rob Keij zei:eentje dan, anders blijf ik schrijven....
Met een kennis op een zonnige dag met een matige westen wind met een perfecte zwever, zo eentje welke je in de lucht zet en na een paar minuten is een beetje gaat sturen... een echte relax zwever dus. Na een paar minuten er achter komen dat je de schakelaar niet aan hebt gezet... Helaas was de zwever zo goed dat het wel heeeel lang duurde voordat hij zich een beetje naar de achterzijde begaf.... Helaas was/ben ik niet in staat het vliegtuig achterna te gaan. En ik krijg het ook niet voor elkaar om mijn kennis het voorval te laten vergeten (ca. 10 jaar geleden)
tegenwoordig gebruik ik bij de meeste zwevers geen schakelaar meer.
(kan er bij het landen geen zand in komen)
Rob
grover zei:Rob Keij zei:eentje dan, anders blijf ik schrijven....
Met een kennis op een zonnige dag met een matige westen wind met een perfecte zwever, zo eentje welke je in de lucht zet en na een paar minuten is een beetje gaat sturen... een echte relax zwever dus. Na een paar minuten er achter komen dat je de schakelaar niet aan hebt gezet... Helaas was de zwever zo goed dat het wel heeeel lang duurde voordat hij zich een beetje naar de achterzijde begaf.... Helaas was/ben ik niet in staat het vliegtuig achterna te gaan. En ik krijg het ook niet voor elkaar om mijn kennis het voorval te laten vergeten (ca. 10 jaar geleden)
tegenwoordig gebruik ik bij de meeste zwevers geen schakelaar meer.
(kan er bij het landen geen zand in komen)
Volgens mij was ik die kennis 8)
Wat hij er niet bij verteld is dat wij aan het hellingzweven waren op het strand en dat die kist gewoon een heel eind weggevlogen was en ik diverse duinerijen over moest klunen en op mijn buik onder hele rijen met prikkelbossen moest kruipen om bij zijn kist te komen.
En houd er maar rekening mee dat je het over 10 jaar nog krijgt te horen van mij :twisted:
Rob
Satoer zei:. Komt Alex met z'n gele pnis en rooie tenen niet in aanmerking voor een nominatie? :lol:
gerard_nl zei:valt me wel op, michel zijn vriendin was altijd wel heel snel met het schetsen van situaties hier op het forum, maar een tekening van michel met een wellerboutje in zijn mond heb ik nog niet gezien :wink: hahaha
HINT! laurenka :wink:
Vinze zei:Zeg alsje blieft nou niets over een beeld voor ogen krijgen.....
Ik ga morgen bij hem te eten