Bouwverslag De Havilland DH-82A Tiger Moth ⇨ G-AGHY | c/n 82292

Ramses,

Geweldig ! Gefeliciteerd met dit prachtige resultaat. Erg leuk dat je er ook een filmpje van hebt deze keer ;)

Wanneer ben je van plan de Stuka te maidenen ?

Mvg,

Bart

.
Bedankt Bart! :D

Van de maiden van de Bücker heb ik inmiddels ook een filmpje gemaakt:

De Stuka is waarschijnlijk volgende maand aan de beurt
"Two done, one to go" voor 2014... ;)

full

full

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt door een moderator:
.
Ik sluit dit bouwdraadje af met een filmpje als een soort samenvatting:

Diegene die dit draadje hebben gevolgd, tips of andere reacties hebben gegeven, bedankt! :thumbsup:

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt door een moderator:
.
Bedankt heren voor de fijne reacties!

@ Marco & Edwin: Molto grazie! :thumbsup:
@ Tjarko: Ik laat je weten wanneer ik de Moth weer mee naar Geldrop neem
@ Warner: Bedankt en welkom hier op het MBF! :D
@ Femmo: :mrgreen: ... ben toch niet zo`n stereotype "petje",... of toch wel,... zelfs met de bandjes,... er is geen concert geweest waar ik heb opgetreden zonder m`n petje op... ;)

Verder met de DH-T.10 Chipmunk

Groeten, Ramses

.
Gisteren tijdens de Scale Meeting 2017 in Oss heeft Jan den Hartog weer veel mooie foto`s gemaakt!
Nu heb ik eindelijk ook mooie foto`s van mijn Tiger Moth tijdens de vlucht :yes:

.
Samen met Robin zijn prachtige Avro 504 in (bijna) dezelfde schaal als mijn Moth (achter de Avro) wachten op onze beurt:

full

En de vlucht foto`s door Jan den Hartog:

full

full

full

Robin zijn prachtige Avro 504 en mijn Tiger Moth in dezelfde foto:

full

full

full

full

full

Groeten, Ramses
.

Laatst bewerkt:
Ik heb je Moth op de Dawn Patrol mogen bewonderen Ramses en hij is echt prachtig afgewerkt! :thumbsup::thumbsup:
De pilootjes zijn zeer realistisch geschilderd.
Ik zeg: een Topper!

Groeten, Ralf

Hoi Ramses, zit je draadje eens rustig door te lezen, zoals je begrijpt met het oog op mijn nieuwe project! Zoals je de letters hebt aangebracht is werkelijk schitterend. Heb daar een vraag over die ik niet kan beantwoorden maar jij wel: hoe voorkom je dat je door je bespanning heen steekt als je de letters aan het uitsnijden bent?

Back