.
Klaar om de decals op te brengen:
De tekst "The Heart`s Content" en de registratie op de romp uit één stuk, de registratie op de vleugels per letter.
Uiteraard weer opgebracht met MicroSol wat de decal mooi laat blenden met het oppervlak:
De nu nog enigszins zichtbare drager verdwijnt met een hele lichte nevel matte blanke lak straks.
Maar eerst nog wat kleine details maken en misschien nog heel licht weatheren:
Het zijn niet veel decals op deze Moth, hier alweer bijna klaar:
Nog een tweede dunne laag MicroSol over de decals:
Omdat de vleugels nat waren van het opbrengen van de decals deze voor de zekerheid even gefixeerd met spelden tijdens het drogen:
De eerder opgebrachte lijnen met de fineliner leken in eerste instantie wrijf vast.
Echter met het opbrengen van de decals veegde ik die lijnen met het natte papier er zo van af...
De lijnen ga ik dus opnieuw en op een andere manier maken.
Groeten, Ramses
.
Klaar om de decals op te brengen:
De tekst "The Heart`s Content" en de registratie op de romp uit één stuk, de registratie op de vleugels per letter.
Uiteraard weer opgebracht met MicroSol wat de decal mooi laat blenden met het oppervlak:
De nu nog enigszins zichtbare drager verdwijnt met een hele lichte nevel matte blanke lak straks.
Maar eerst nog wat kleine details maken en misschien nog heel licht weatheren:
Het zijn niet veel decals op deze Moth, hier alweer bijna klaar:
Nog een tweede dunne laag MicroSol over de decals:
Omdat de vleugels nat waren van het opbrengen van de decals deze voor de zekerheid even gefixeerd met spelden tijdens het drogen:
De eerder opgebrachte lijnen met de fineliner leken in eerste instantie wrijf vast.
Echter met het opbrengen van de decals veegde ik die lijnen met het natte papier er zo van af...
De lijnen ga ik dus opnieuw en op een andere manier maken.
Groeten, Ramses
.
Laatst bewerkt: