Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een gevalletje 'schade en schande' voor mij, bij het verlijmen van hout en cockpitkap.
Had eerst de romp netjes met gladfolie afgeschermd. Het hout met 'Zap formula 560 canopy glue' ingesmeerd en met klemmetjes plus de bevestigingsschroef op de romp gefixeerd. De kunststof kap er overheen en alles netjes met tape gepositioneerd.
Vol verwachting een dag later de tape verwijderd. Zag er mooi uit, de kap zat goed vast, alleen... hoe krijg ik nu die klemmen en schroef weer los...
Bekijk bijlage 415092
Ja, ja, denk daar vooraf over na jongens is mijn tip.
Uiteindelijk maar een klein gaatje voorin geboord om de schroef los te draaien en met een stokje via de vleugelbevestigingsgaten de klemmen kunnen verwijderen.
Dat is dan niet zo heel raar... Ik heb ongeveer 400 W in de start, en de mijne weegt 5,5 kilo... Dus dat ik iets minder snel stijg met iets meer vermogen, zal dan wel kloppen.Bij de start ca 600 watt. In de lucht tussen de 100 en 200 watt, waarbij de stijgsnelheid tussen 1 en 4 m/s zat.
Dat ziet er verdacht veel uit alsof er iemand geGertjand heeft en een mal van een oude Robbe kit getrokken heeft...Als nog iemand mallen van de Ogar wil kopen......
SZD-45 "Ogar" - Model Partner (ig.pl)