tot nu toe heb ik alleen nog maar goede raad gehad en ik zou dom zijn die niet te volgen het probleem is alleen dat ik meer ga bashen dan op circuit rijden en dat ik nog voetbal en af en toe mountainbike ook ik moet dus alles zelf betalen ik zie mij er dus niet direct duizend euro insteken...
Ik zeg ook niet dat je er direct duizend euro in moet steken(doe ik ook niet), wat ik ermee zeg is; je kunt net zo lang blijven discussiëren over welke wagen de beste prijs/kwaliteit heeft en dergelijke. Maar uiteindelijk zul je toch geld erin blijven steken, al dan niet een nieuwe wagen of beter electronica.
En als je dat aanzicht niet bevalt dan zou ik er niet aan beginnen, want daar draait nu de hele rc hobby om: trail and error.
Bijna iedereen hier leert van zn aankopen, wat wel doen en wat niet te doen.
En je kunt wel een antw. krijgen van Mr. X die zegt "auto A is een hoop troep want alles breekt snel" maar dan weet je nog niet wat die Mr. X er allemaal mee doet. Misschien rijdt hij er wel mee van zn huis af o.d. of gooit hij hem van de eerst verdieping.
Of je krijgt een antw. van Mevr. Y die zegt "Auto A is de beste auto die er bestaat, want ik heb er nog nooit wat aan gebroken" Terwijl Mevr. er alleen maar op een parkeerplaatsje met hier en daar een lichte hobbel rijdt.
Kort samengevat: Je komt niet veel verder met meningen van anderen. Zij rijden op andere plaatsen, halen er andere capriolen mee uit etc. Ze praten vanuit hun eigen perspectief. Ga eens rondkijken, koop een auto die je gaaf vindt, en vorm je eigen mening erover. Dat is dus die Trail and Error.
Is de auto totaal klote, das dan jammer, maar vaak ook wel op te lossen met wat upgrades. Is de wagen "supervetgaafawesomehelemaalheteinde" dan is dat weer mooi meegenomen, maar ook op de lange baan gaat ie je vervelen en zul je hem bijv. sneller willen maken, sterker, etc.
Dus hou op met vragen naar meningen over bepaalde wagens, en koop gewoon de gene die jou het meest aanstaat.(advies, naar mag ook in de wind geslagen worden)
ik ga hier nu ophouden 1. omdat het laat is en 2. omdat ik er anders nog heel lang op door kan gaan. Goedenacht
mvg Tom