Zo geef ik ook les...Zo krijg ik tegenwoordig les.
Had toch gezegd dat dat werkt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo geef ik ook les...Zo krijg ik tegenwoordig les.
Vanmiddag op het veld handtekeningen uit staan delen.
Veel gekker moet het niet worden.
als je het KNVVL lidmaatschap opzegt, is dan gelijk je brevet ook niet meer geldig ??Ik heb het je geleerd he..
Recht voor je op redelijke afstand, op grote hoogte beginnen.
En als je het niet meer weet, alles loslaten en rustig up trekken.
En als ie recht ligt het gas er weer op om druk op je roeren te houden.
Aangezien ik niet meer als instrcuteur op hoef te treden en ook geen wedstrijden ga vliegen heb ik net maar meteen mijn lidmaatschap van de KNVvL opgezegd en me bij de DMFV aangemeld.
Die doen meer voor de modelvliegen en is nog goedkoper ook.
Incl verzekering, zelfs voor schade aan andere modellen op de grond, 59 euro per jaar.
En een dekking tot 4 miljoen aan derden.
GJ
als je het KNVVL lidmaatschap opzegt, is dan gelijk je brevet ook niet meer geldig ??
lijkt me van niet
die tolvlucht mag op 2 manieren worden uitgevoerd.
- variant 1: toestel gaat in een stall, valt hard omlaag terwijl hij draait.
- variant 2: toestel vliegt de 3 omwentelingen, waarbij de piloot de kennis en kunde moet laten zien om snelheid, valsnelheid en richting te controleren.
persoonlijk hou ik meer van variant 2..
Aan de andere kant is variant 1 misschien makkelijker, als je het toestel er eenmaal in krijgt.
Ik was even naar het veld gereden, ik moest iets afgeven. Wil was lekker aan het vliegen en heeft ook de toevlucht laten zien. Ging perfect.
Die angst is geen angst maar onzekerheid.
Door te trainen krijg je er dat wel uit. Dus dat komt goed.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat ik de verplichte nummers aardig onder controle begin te krijgen.
Nog even en bescheidenheid gaat omslaan in arrogantie
De jeugd telt niet meer, dat gaat in beats per minute en ze kunnen maar tot 10 tellen, terwijl de muziek op 120 per minuut zit.
Daar zijn weer tooltjes voor.
Vroeger, toen ik nog draaide, moest je gewoon je muziek kennen en ook een ritmegevoel hebben om het te kunnen mixen.
Nu rammen ze gewoon alles in elkaar, mogelijk gemaakt door de electronica.
Maar veel dingen klinken "bi-tonaal" , dus vals.
En dat horen ze niet, ik krimp dan altijd een beetje in elkaar.
GJ
Het is wel de toon die de muziek maakt.....dat geld ook voor het omgaan met elkaar! Hou deze gemoedelijke omgang vooral vast!