En hoe weet je of je de originele hebt....... de originele tekening van Kato geeft die de juiste profielen of kan dat ook verschillen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En hoe weet je of je de originele hebt....... de originele tekening van Kato geeft die de juiste profielen of kan dat ook verschillen
Die profielen zijn toch geen geheim en staan toch gewoon op de originele Curare tekening.....
De ACK zit nu langs de vaart bij Alkmaar, ik weet niet of dat nu onder Stompetoren valt of onder Alkmaar.GJ , ACK zit toch niet meer bij Stompetoren ? , tegen Alkmaar aan toch ?
Wat is de originele tekening?
GJ
Zo... hier PDF beetje lichter gemaakt... lees de Q&A met Prettner...
.......... Wat zal ik blij zijn, als ik eindelijk een snel toestel heb.
En zo hebben we allemaal onze smaken en voorkeuren. Heerlijk.Herkenbaar gevoel!
Il had het alleen geheel andersom toen ik verlingerd was geraakt aan themiek snuffelen en ik de Plus bestelde "wat zal ik blij zijn als ik ook zulke langzame bochtjes kan vliegen!"
Herkenbaar gevoel!
Il had het alleen geheel andersom toen ik verlingerd was geraakt aan themiek snuffelen en ik de Plus bestelde "wat zal ik blij zijn als ik ook zulke langzame bochtjes kan vliegen!"
En zo hebben we allemaal onze smaken en voorkeuren. Heerlijk.
Tja....jaaaaaren als klein ventje achter mijn vader aan op modelclubs rondlopen hebben mij gemotiveerd om te willen gaan (model)vliegen en diezelfde jaren van in mijn ogen geklooi en geklieder en meer tijd met afstellen bezig zijn dan met vliegen hebben mij bij zweef en elektro gebracht.
En voordat ik die discussie hier aanwakker: dat is hoe IK het PERSOONLIJK heb ervaren en waarschijnlijk totaal niet hoe het echt geweest is.
Maar anderen er mee bezig zien blijft leuk en die dingen horen en ruiken brengen alleen maar mooie herinnering omhoog!
Maar ieder gelukkig zijn ding.
Oh ja...curare. als deze goed vliegt met dit profiel, is het dan niet mogelijk om deze te kopieeren voor de nieuwe schuim/balsa vleugel?
Zo heel erg kritisch is dat profiel toch niet vor Willy's toepassing