Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iedereen moet het met die summiere handleiding doen. Iets zelf uitvogelen en werkend krijgen is veel leuker dan dat met hulp van anderen voor elkaar krijgen.
Bij MPX de SX 7, 9 en 12 is dat nog een graadje erger, daarbij moet je nog meer uit het verleden vergeten.Pas toen ik alles vergat wat ik wist van zenders, toen snapte ik de Jeti.
Daarom snap ik ook de Multiplex niet, andere menustructuur dan die er bij mij al jaren ingebakken zit.
Ja, die Bob Moog heeft wat op z'n geweten.maar pak je dan een synthesizer, daar is het niet uit te leggen omdat dat technisch te moeilijk is en er te veel mogelijkheden zijn.
@hobbyist, klopt, alles wijst zich vanzelf als je de assistent gebruikt. De handleidingen van de sensors zijn beter en geven precies aan hoe en wat. Datzelfde geld voor de andere externe componenten.
Ja, die Bob Moog heeft wat op z'n geweten.
Ik heb me al wezenloos gezocht.En het rare is, ik kan echt heel weinig filmpjes met uitleg over de zender vinden op You Tube.
GJ
Multiplex is berucht met de manual...
Zoals het vroeger ging of hoe mixers (voor)geconfigureerd zitten in een ander merk/type zender, dat is hier een tikkeltje simpeler uitgevoerd.En ik heb de Multiplex zender bij W&W in mijn handen gehad en het schermpje bekeken.
Zag er op zich wel simpel uit, aangeven wat voor model en zo.
Maar als ze het geen butterfly noemen, heb je dan vrije mixers of zo die je zo in kan stellen?
Want dingen als snapflap moet je ook met vrije mixers doen, en een vertraging op het gas ook.
Je mist de basis kennis van het vliegtuig.Het kan ook aan mijn (on)logica liggen.
Een beetje Hollander probeert het eerst, lukt het niet dan komt de handleiding uit de doos....U is Brabander?[emoji41]
Je mist de basis kennis van het vliegtuig.
En dat heeft weinig met de handleiding van een zender te maken.
Hoewel, vroeger konden ze het qua handleiding wel stukken beter.
Daar hadden we nog dit soort plaatjes bij staan.
Tegenwoordig zijn ze nog te vinden in de oude handleiding van een MC3030, MC4000 of Royal SX.
In de handleiding van de moderne Profi TX is ook meer dan de heflt van de tekst en uitleg weg gevallen.