Jongens, waar maken jullie je druk om :?
Henri staat er zowiezo niet op dus wat die er mee te maken heeft weet ik ook niet.
En Jan betwijfel ik ook of die erop staat omdat die toen niet aan het vliegen was dacht ik
En als iemand niet gefilmd wilt worden dan moet ie dat aangeven als zij aan het filmen zijn en/of vragen waarvoor het is.
En wie zegt dat er zonder toestemming op het terrein van Delta Oss gefilmd is? Henri kan dat zowiezo niet weten want hij was er niet bij.
Misschien heeft iemand van Delta Oss wel toestemming gegeven maar heeft niet gevraagd waarvoor het is, dus...............
En trouwens Henri, was jij ook niet diegene die een keer een wedstrijd gefilmd en gefotograveerd hebt met de mededeling dat als iemand het niet wilt dat ie dat dan even moet zeggen ipv dat jij iedereen van tevoren toestemming vraagt (zo werk ik ook trouwens ;-) )
Dus laat het lekker rusten, als tzt ineens een modelvliegtuig in het beeld verschijnt in een Nederlandse reclame dan kan je altijd nog een aanklacht indienen.
Niet dat je het wint volgens maar da`s wat anders, dus laat het lekker rusten en laten we weer On-Topic verder gaan