De Schaal&Warbird Meeting in Oss, 2&3 juni 2007

Jongens, waar maken jullie je druk om :?

Henri staat er zowiezo niet op dus wat die er mee te maken heeft weet ik ook niet.
En Jan betwijfel ik ook of die erop staat omdat die toen niet aan het vliegen was dacht ik

En als iemand niet gefilmd wilt worden dan moet ie dat aangeven als zij aan het filmen zijn en/of vragen waarvoor het is.

En wie zegt dat er zonder toestemming op het terrein van Delta Oss gefilmd is? Henri kan dat zowiezo niet weten want hij was er niet bij.
Misschien heeft iemand van Delta Oss wel toestemming gegeven maar heeft niet gevraagd waarvoor het is, dus...............

En trouwens Henri, was jij ook niet diegene die een keer een wedstrijd gefilmd en gefotograveerd hebt met de mededeling dat als iemand het niet wilt dat ie dat dan even moet zeggen ipv dat jij iedereen van tevoren toestemming vraagt (zo werk ik ook trouwens ;-) )

Dus laat het lekker rusten, als tzt ineens een modelvliegtuig in het beeld verschijnt in een Nederlandse reclame dan kan je altijd nog een aanklacht indienen.

Niet dat je het wint volgens maar da`s wat anders, dus laat het lekker rusten en laten we weer On-Topic verder gaan :yes:

En hier het resultaat:
schaalmeeting1.jpg

Nu even kopieren en printen een stuk of 15x

De eerste 7 dvd`s worden morgen verstuurd dus vrijdag kunnen er al een aantal kwijlend terug kijken.

Dan zijn er nog zowiezo 4 die ik kan maken en heb ik nog iets 6 die nog betaald zouden moeten worden maar die personen krijgen nog een mailtje van me ;-)

Ha Berto,

Ben heel benieuwd wat je ervan hebt weten te maken! :P
Lijkt me ook wel leuk om het evenement eens door 'andere ogen' te zien :roll:
Ook al ben je er de hele dag, soms mis je net ff een stukje doordat je met iets anders bezig bent, zul je net zien dat jij dit op je DVD hebt staan.. :D

Hopenlijk heb ik hem vrijdag al, zal de keukenrollen vast klaarleggen om het kwijl weg te vegen :rolling:

Greetz, Ralf

Berto zei:
De eerste 7 dvd`s worden morgen verstuurd dus vrijdag kunnen er al een aantal kwijlend terug kijken.

En daar ging mijn planning voor de middag :P De postbode met de DVD van Oss :lol:

:arrow: Mooi geworden berto & Onno :thumbsup:

De DVD geeft heel mooi weer hoe het weekeinde was. Op naar volgend jaar. :bye:

Teus

Net terug vanuit het russische Volgograd
vind ik inderdaad een keurig envelop met DVD op de deurmat, heb 'm gelijk helemaal bekeken,
Onno en Berto bedankt, toppie! :thumbsup: , een pracht herinnering!

Frank

Dat geeft de burger weer moed :roll:

Hartstikke bedankt voor jullie complimenten, elke keer proberen we er weer wat van te maken en als de dvd eenmaal af is is er toch weer altijd iets van "had ik dit maar zus, of had ik dit maar zo".
Maar toch moet je dan zelf ook weer tevreden zijn met het resultaat en hopen dat de afnemers dit ook zijn.

Maar zo te lezen zijn jullie dik tevreden en dat geeft ons weer een stimulans om op een volgende meeting weer zoiets proberen te doen met hopenlijk hetzelfde of zelfs nog een beter resultaat :d

Nogmaals dank voor jullie "steun" :P

Heb net ook een SMSje gehad dat er een pakje (DVD) "thuis" op mij ligt te wachten. Ik ben erg benieuwd,
maar ik twijfel er niet aan dat het net zo als de watervlieg DVD uitstekend gaat zijn :wink:

MVG
Eric

Hee Berto en Onno,

Heb zojuist de DVD ook geheel bekeken
TOPPIE mannen! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :banana:

Hele mooie herinnering aan een supergave dag (weekend)

Strak filmwerk en mooie foto's!

Begreep dat er langs Talpa weer wat zendruimte gaat vrijkomen, niets voor de filmpjes van Bosmodelair?? :wink:

Heel gaaf mannen, dank voor jullie werk, heel mooi resultaat!

Groet, Ralf

Hoi een ieder

Al de eer gaat naar Berto toe hoor.
Ik doe maar wat met die camera zwaaien (weet niet eens of hij dan wel aanstaat) :rolling:
Het monteren van zoon dvd daar gaat het echte werk in zitten. :teacher:

Groeten Onno

Ik heb een plat pakketjes ontvangen. :lol:
Zat een DVD in van de schaalmeeting oss :P :P

Ga ik morgen eens lekker bekijken. :D
Mijn vriendin geef ik een heeeele grooooote boodschappenlijst. Ik stuur haar op pad en doe de deur op slot. :oops: :oops:

Ik ga genieten denk ik.

Martin

Even :offtopic:

Hoe "RIP" ik het eenvoudigst het stukje uit de DVD waar mijn Sparrowhawk op staat?
Lijkt me leuk om dat als aflsuiting van het bouwverslag te posten.

Kan wel maar dan moet je eerts even de film weer omzetten in een extensie die je filmbewerkingsprogramma kan bewerken en dan etc. etc. etc.

Ik zal vandaag of morgen die Sparrowhaak wel even los online zetten zodat je die kan downloaden en zelf kan hosten.

Is dat wat?

Hallo Berto,

ben net terug van een vierdaagse Warbird-Meeting in Duitsland, hadden daar goed weer!! Prachtige modellen, o.a. 4 corsairs 2,80m. spw. elk met Moki Stermotor 215cc viertakt-benzine, wat een sound!!

In de brievenbus lag een pakje, had wel een idee wat het zou zijn, maar moest eerst de B-17 en de P-61 uit de caravan laden en opbergen.
Net even tussendoor tijd gehad om de video te bekijken; Pico bello, bedankt!

groetjes,
Jan.

Back