De Schaal&Warbird Meeting in Oss, 2&3 juni 2007

Berto en Onno,

Dit zijn hele mooie foto's. Dank je. :D

(Jullie kunnen altijd nog beroepsfotograaf worden...) 8)

@ bos model air
Ook nu hebben jullie weer veel mooie foto's
Persoonlijk heb ik wel heel veel intresse in foto 51 is het mogelijk om die in hoge resolutie aan mij door te mailen ????????
Zelf had ik zondag ook meer willen vliegen maar de ontsteking an de linker motor wou niet meer :evil:
ps had Ger toch nog gelijk :wink:

Daar zat je inderdaad wel heeeeeeeeeel erg laag :thumbsup:
Bijzonder mooi!!!!

Ha Berto en Onno,

Dat zijn HEELLE mooie foto's geworden! :thumbsup:

Gaaf trouwens dat je ook foto's hebt kunnen maken van het 'formatie'vliegen van de 3 grote dubbeldekkers :banana: :yes:

Mooi gezicht hoor!
Was voor mij persoonlijk wel een hoogtepuntje van de zaterdag

Heel hartelijk dank voor het plaatsen, wil graag een DVD bestellen bij je van de meeting (ook film-materiaal?)

Groeten, Ralf
:bye:

Toppie jongens :thumbsup: schrijf jullie vanavond meteen op de lijst erbij.

En natuurlijk ook filmmateriaal van je Tiger Ralf, jij was trouwens de eerste op zaterdag die op de tape werd vastgelegd :-)

Tevens staan de 3 dubbeldekkers ook op tape als Onno z`n werk goed heeft gedaan (dach het wel :yes: )

Bertoe.

Doe mij ook maar een dvd tje.

En foto 203 is ook prachtig die wil ik ook nog wel. :wink:

Han.

Ik zie ondertussen wel een heel lijstje van mensen die er (zover ik weet) niet geweest zijn . . .

Ik noem een
- Jacques 1
- Hezik
- Strutter (?)
- Christiaan Vis
- Arvid
- Ruben Jansen
- Phoenix
- Stevo
- Mao
etc.etc.

Ik had ze graag ontmoet!

Jammer :?

De thuisblijvers hadden ongelijk. :yes:

jan.

@jan Brilman
Er waren ook piloten die niet aangemeld (of weer afgemeld) en toch zijn komen vliegen
oa Vliegman en BLA31 en er zullen er ook nog wel een aantal forum-leden onder de bezoekers zijn geweest vermoed ik

@ Berto, heb je al enig idee wat de DVD van de schaalmeeting gaat kosten??? iedereen gaat er vanuit dat die er komt :wink:
dus zet mij ook maar op de lijst

Kosten: 5 euro

en hij komt er zeker :yes:

Heb net 1 uur en 40 min film op de pc gezet, nu nog bewerken.
+ de dvd met delen film van Pieter Visser gekregen dat komt ook bewerkt erop ;-)

Hoi Berto,

Zet mij uiteraard ook op de lijst 8)

Ik zal kijken dat ik mijn 250 foto's voor m'n vakantie (volgende week) bij jou kan krijgen.

Gr. Teus

Ik ben dan wel niet geweest door omstandigheden maar ik zou graag ook de dvd van deze meeting in m'n bezit willen krijgen.Voeg mij dus ook bij het lijstje.En ehh Berto,heb je de collegavliegers op deze meeting een beetje fanatiek weten te krijgen over het watervliegen om er de eerst volgende keer ook erbij te zijn?

Back