De Schaal&Warbird Meeting in Oss, 2&3 juni 2007

toch nog een stiekeme foto genomen van mij en mijn harvard, weet alleen niet hoe laat dit was... :wink:

was foto 206, alleen jammer dat ik er zo'n raar gezicht op trek :lol: ( of kijk ik altijd zo 8O )

edit: voor zover ik kan zien was dit al later op de dag aangezien de motor loopt op de foto ( de prop ziet er vreemd uit :wink: )

@ Berto

Ik zal ook mijn foto's via www.yousendit.com naar je toe sturen.
(Is eenvoudiger voor mij dan alles op het forum plaatsen :) )

Kijk maar of er iets bruikbaars tussenzit.

Ik wil natuurlijk ook een DVD :D

Hee Wouter,

je staat op het lijstje erbij.

Je mag de foto`s ook sturen naar: bosmodelair "zo`n kringelgevalletje" gmail.com ;-)

gmail kan 2000mb aan geloof ik maar zag dat je al een mailtje had gestuurd laat je vanavond weten of het gelukt is.

ik zou snel even je bericht wijzigen berto, het adres iets minder herkenbaar maken...

nu ben je een heel makkelijk doelwit voor spammers...

Spammers heb ik al voldoende op mijn bosmodelair account, kan er best nog wel bij ;-)
gmail gebruik ik ook nooit eigenlijk alleen voor dit soort fratsen af en toe.

maar ok volg je raad op :-)

jan brilman zei:
strutter (Ralf) was er wel, met die grote Tiger Moth
Tuurlijk; hoe kan ik dat vergeten . . . :oops:

(Ik denk, omdat 'ie zich Strutter noemt, ipv. gewoon Ralf . . . )

jan.

Ha Jan, even goede vrienden hoor :P
Dat "Strutter" geeft alleen maar aan dat mijn voorliefde uitgaat naar Sopwiths (en aanverwante bipes)

Groet, Ralf

P.s. Berto, gaaf filmpje man van het pupje!

Die Berto loopt straks binnen met z'n DVD'tjes 8O
smiley-money-mouth.gif

Hallo Jongens,

Nog allemaal bedankt voor de grote opkomst (vooral zaterdags: 24 deelnemers met 50 modellen. Zondags was het iets minder met 16 deelnemers en 25 modellen) en de uitstekende medewerking richting organisatie!!

Berto zet mij ook op de lijst voor zo'n DVD.

groetjes,
Jan
en hopenlijk tot volgend jaar!

Hee Jan,

Je staat op de lijst erbij.

Jullie vooral bedankt voor de gastvrijheid, als wij weer welkom zijn volgend jaar komen we ook graag weer (hoop dan met een vliegende Pfeil ;-) ).

Wat ik mij nog steeds afvraag:
Wie of wat waren die kerels met echt professionele videocamera's, zaterdagmiddag?
Is hun werk nog ergens te bekijken?

Ben ik ook wel een beetje nieuwsgierig naar.
Staan Ton en ik namelijk ook op als we effe samen in formatie trachten te vliegen, ik met de P47D Thunderbolt en Ton met de Hawker Tempest/Typhoon (electro forever :wink: )

Grtz Ger.

:offtopic:
Frank Hartog zei:
Ger Kovacs zei:
(electro forever :wink: )

hmm, ja ja, met, in jouw geval, een kerosine luchtje dan............... :D

Frank

@Frank het is er nu het weer voor, om die methanol B17 flying fortress bak te maidenen, en uiteraard volgend jaar mooi voorvliegen op Oss :wink:

PS hoe denk je dat die kero in de turbine terecht komt, electrische pomp misschien :idea:

Ger.

:ontopic:

WV zei:
Wat ik mij nog steeds afvraag:
Wie of wat waren die kerels met echt professionele videocamera's, zaterdagmiddag?
Is hun werk nog ergens te bekijken?

Helaas weten wij dat ook niet precies. In elk geval niet voor een TV station, ook niet lokaal.
Het had iets te maken met een promotiefilmpje voor de Rabobank Oss, verder weten wij ook niet!

groetjes,
Jan.

Zo, vandaag zal de afronding plaatsvinden van het editten van de films van de schaal- & warbirdmeeting '07 Oss dvd.
Dan nog goed wegschrijven en de foto`s erachter en klaar (hopenlijk dit weekend).

Diegene die een dvd besteld hebben krijgen waarschijnlijk dit weekend nog een mail met hoe of wat en dan zal in de loop van volgende week de dvd`s verstuurd worden :D

Jan Hermkens zei:
Helaas weten wij dat ook niet precies. In elk geval niet voor een TV station, ook niet lokaal.
Het had iets te maken met een promotiefilmpje voor de Rabobank Oss, verder weten wij ook niet!

Dan lijkt met mij dat jullie eens rap met de Rabobank om de tafel moeten.. zonder toestemming filmen op jullie terrein en het materiaal voor promotie-doeleinden gebruiken.. lijkt mij dat Delta er dan wel wat voor mag hebben.. 't is een bank dus geld zat..

Back