WillydeWoofer
Forum veteraan
Wat een drama zeg…… wacht gewoon af hoe dat ding vliegt en ga daarna pas andermans werk afzeiken
En ik weet het niet. Moeilijke situatie, waarbij je het nooit goed doet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat een drama zeg…… wacht gewoon af hoe dat ding vliegt en ga daarna pas andermans werk afzeiken
Je kan toch ook gewoon ff goed controleren of de trustlijn nog klopt?
zoniet, aanpassen of nieuwe romp, zoja, vliegen met dat ding!
Als jij daar gaat lopen zagen in dat hotel daar, zullen ze ook we raar opkijken! [emoji1787]Ik zal wat balsa meenemen naar mijn bejaardenhuis.
Helaas kan ik daar niet zagen want er moeten wat triplex spantjes in maar dat rompje voor de groene speeder heb ik in 1 dag bedacht, getekend en gebouwd.
En het ding vloog perfect.
Dus waarom kloten met een romp die misschien niet goed is?
Als ie crasht is de vleugel ook stuk en met wat pech een accu en regelaar.
En erger, het zelfvertrouwen loopt weer een deuk op.
Daarom heb ik gezegd, laat het zo en ga niet klooien.
Een speeder 3 gaat echt geen carbon worden.
Carbon voegt niets toe, maakt het alleen duurder en lastiger.
Gewoon glasweefsel met wat carbon verstevigingen is beter.
GJ
Als jij daar gaat lopen zagen in dat hotel daar, zullen ze ook we raar opkijken! [emoji1787]
Willy... de punt van de neus... Beste is om die volledig recht op de datumlijn en hartlijn te spitsen.
Daar het een iets sturende invloed zòu kunnen hebben...
Kijk, kijk... 't is zoiets as deze kneiter.... laat koppie hangen...
je ziet het al er aan af... geeft een een ontevreden uit... deprie neusje...
dan komp het niet goed hè met alle pylonagerie?
Dussss... Echt een gevalletje van balsa bij!
Bekijk bijlage 541388
Je kunt het kistje ook aan de kant leggen en verder gaan met één van je andere 27 hobby’s, ja toch?En ik weet het niet. Moeilijke situatie, waarbij je het nooit goed doet.
Bekijk bijlage 541412 Vakwerk van Dhr. de Loof (ik mag sinds kort Ramses zeggen).
Zoals gezegd en te zien, mag Willemien de Woofer ook mee.
Gelukkig wist ik nog, dat dit model het best vliegt met wat meer domp. Ramses dacht van niet, maar dat is gewoon basiskennis.
Wat meer domp, er zit helemaal geen uitlaat op.Gelukkig wist ik nog, dat dit model het best vliegt met wat meer domp
Internationale deelnemers zo te horenKiek moar uut mien jong…… prop veur de bek is niet fijn nou
![]()
Mooie variable domping!
Weer die Concorde met droop-snout… haddik ook nooit moeten posten…zucht…
Ohwja… zo een GP motor mount.
Heb ik weten te splitsen met een stevige motor en prop. Brak op de vouw in het metaal, bij opstart. Vermoed anodisering, bros geworden, en geheel niet leuk.
Motor klapte richting de werkbank in het garaas… geen schade verder… pfieuwwww…
Moeders de vrouw schrok zich lam… waar ik mee bezig was?
Oh slechts een test… en het werkt… +2kw