Een goede kwaliteit diepvrieszakjes met metselzand. Ik gebruik ze al meer dan 30 jaar (dezelfde).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap hem. Maar waarom zou je de hoofdgeleider niet 1x goed zetten? Dan kan je maar door blijven zagen toch? Nu moet je elke keer je geleider opschuiven?
vers gezaagde rechte kant
Ik had verwacht dat je zou zeggen, oh ja, natuurlijk.Iedere keer een vers gezaagde rechte kant is namelijk juist niet waar. We mogen er gevoeglijk vanuit gaan dat een gezaagde kant altijd iets 'slechter' is dan het origineel. Zeker op de meeste hobby apparatuur. Met die slechtere kant verder gaan leidt tot minimaal een tweede keer een slechtere kant in dat afgezaagde stukkie hout.
Waar, wat en hoe die afwijking is doet daar niets aan of af. Sommige verdubbelen alleen, andere stapelen zich.
Kan ik me zeker voorstellen met een lintzaag.Wanneer ik een grotere hoeveelheid planken zaag op de lintzaag hou ik aan het einde altijd een wigvormig stukje hout over. Je hebt dus gauw wat afwijking.
de jig zit op zich al redelijk vast, hij schuift nauwelijks en heeft geen speling. Voor mij is die goed, maar begrijp als hij te los zit dat je hem dan mee kan laten schuiven.Das een mooie crosscut sled Stephan!
en een zero clearance insert.
Die thinripping jig, twee vleugelmoertjes nog erop om hem vast te zetten in de mitertrack mss?