Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik ben nogal van de massa productie voor de stappen in de onderdelen (repetitief, vergelijkbaar en herhaalbaar werk, stap voor stap), maar dat gaat in dit geval niet zo werken als ik het juiste luik bij het juiste gat wil houden met ca 70 verschillende luiken)
Je zou ook kunnen overwegen een fijn getande zaag te gebruiken en je werkstuk rustig proberen te zagen,
zo krijg je een perfecte zaagsnede en ben je op deze manier nagenoeg geen enkele nabewerking nodig
dat is wat makkelijker gezegd dan gedaan. Hier zijn andere zaagjes (voor deze electrische figuurzaag) helaas niet vorradig. ik ben er al een half jaar mee bezig om ze besteld te krijgen, laat staan de tijd die ze nodig gaan hebben om ze verscheept en door de douane te krijgen… (de Keniaanse Douane en de Import autoriteiten hebben nogal een reputatie…).
Dat dus !haha… lijkt Curaçao wel, komt mij erg bekend voor !!.
Is dit wat je nodig hebt Bouke?en reserve zaagjes ‘verkopen we niet’, dankjewel Builders.co.ke ! (Not !)
Dat moet toch een grappig moment geweest zijn, dat je zo naar je model zit te kijken en dan ineens denkt, "Verrek! de poorten!!"Maar stug doorzagen dus, succes!
@Arjan B : interessant die nietjes oplossing! begrijp ik nou goed dat je het korte, haakse stuk door een 2 gaatjes in de huid steekt om het vast te zetten?