Ad Bakker
In Memoriam
Het is niet dat het schilderen van de kanons niet lukt, maar het schilder resultaat viel mij een beetje tegen.
Ik denk dat dat met de kwast met die fijne details altijd moeilijk is, Germt.
Airbrushen zou een optie zijn, maar je moet dan wel 3 lagen doen, een primer (kan eventueel met de kwast, lijkt wel water), de lak en een transparante vernis.
Maar ik vind de kanons die meegeleverd zijn met de FW wel goed zo, dus ik ga maar niet experimenteren.
Ik heb overigens de 12 tekeningen van de FW al laten scannen. Geen goedkope klus, maar de 3 offertes die ik in no time binnen had scheelden bijna een factor 4!!!!! Rond het middaguur weggebracht, en om drie uur al weer opgehaald. Keurig gedaan, de gele vouwranden zijn grotendeels verdwenen, en zijn mooi vlak gescand.
Ik ben al begonnen met de Engelse vertaling van de tekening teksten (van de Euromodel site) erbij te zetten, maar dat gaat wel even duren. Nu één tekening gedaan, het is best een klus.
@Fred
Als dit klaar is stel ik het via mijn server wel beschikbaar. We zitten niet op dubbel werk te wachten!!!
Vanavond komt er verder weinig van, een ex "pupil" komt weer eens buurten. Altijd gezellig!!!
Ik ga nog een DD-tje tappen.
Ad