Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit zijn lokale vissersboten denk ik en ook niet echt overdreven oud vermoed ik.Volgens mij werd het beiden wel gebruikt, op de vaas zie je liplassen, maar ook gewone naden, net als op d overblijfselen van de Batavia die in fremantle liggen. Daar zitten ze ook door elkaar gebruikt. Wel mooi die wrakken. Ook bekend welk soort schip het is geweest?
Nee dit is juist niet goed, want anders waren deze schepen niet verwrakt…Kijk eens aan het bewijs is geleverd, de modelbouwers doen het goed.
Mooi Hans, en een fijne vakantie
Maakt de Utrecht ook nog vaartochtjes @Mees Ippel ??
Ja, de twee mannen links en rechts van de spiegel.*Hans*,
Bij de twee hoekmannen, bedoel je daarmee de figuren aan de linker en rechterkant van het boven gedeelte van de spiegel?
Marcus
Wij waren ooit in St. Malo, daar heb ik ook zoiets gezien. En daarna ook lekkere chocola gekochtBekijk bijlage 450841maar dan van chocolade....
Er gaat toch niets boven echte Belgische chocolade: Callebaut, en dan bij voorkeur fondant, maar over smaak, ook die van chocolade, valt niet te twistenWij waren ooit in St. Malo, daar heb ik ook zoiets gezien. En daarna ook lekkere chocola gekocht