De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

Beste Stephan,

ik heb mij meteen verontschuldigd naar jou dat ik je bericht niet heb gelezen. Had als eerste Jinny haar bericht geopend. Dom, en bij deze nogmaals mijn excuses hiervoor zoals ik al eerder naar jou middels een persoonlijk bericht heb verstuurd.

Vr gr Rob

Ziggo heeft het analoge radio signaal uit gezet . ik gebruik nu de digitale radio tuner .
Om naar de radio te luisteren
Hij is even groot als mijn hand en is aan te sluiten op de receiver of de soundbar
En werk prima

20210804_192038_HDR-1.jpg

Ziggo vraagt er 50 euro voor andere vragen er 70 euro. Voor
Is. Voor ziggo delta enz.
Is alleen radio met dot matrix display

Beste Stephan,

met als bijlage onderstaand een afdruk van mijn PB. Ik stop er nu mee. Heb mij verontschuldigt en in mijn PB aangegeven dat ik dom heb gehandeld.

6AFA9083-36A3-4816-834A-93146E420671.jpg

ik heb mij meteen verontschuldigd naar jou dat ik je bericht niet heb gelezen. Had als eerste Jinny haar bericht geopend. Dom, en bij deze nogmaals mijn excuses hiervoor zoals ik al eerder naar jou middels een persoonlijk bericht heb verstuurd.
Het enigste wat ik er nog over zeg is, doe met je ding wat jij wil, maar verkoop geen flauwekul. In je PM stond dus duidelijk iets anders dan je hier beweerde. Maar ik zal het maar allemaal met een korreltje zout nemen, aangezien je zelf al aangaf niet de slimste te zijn

Back