Als je even hebt, ik ben nog niet thuis, maar Warmenhuizen ligt niet te ver van Alkmaar en ik heb wel enkele adressen waar je het kwijt kunt tot ik thuis ben...
ok Jinny, houdt hem voor je vast!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je even hebt, ik ben nog niet thuis, maar Warmenhuizen ligt niet te ver van Alkmaar en ik heb wel enkele adressen waar je het kwijt kunt tot ik thuis ben...
ik heb mij meteen verontschuldigd naar jou dat ik je bericht niet heb gelezen.
Vr gr Rob
Heb je die van ziggo zelf? En is die alleen voor radio?
Bij ons zeggen ze streepje voor
ok Jinny, houdt hem voor je vast!
Je had ook Jinny de verontschuldigingen kunnen geven dat iemand anders haar voor was. Maar het is goed, ik weet nu hoe de kaarten geschud zijn.
Nee haal jij hem maar op. Het was alleen niet zo netjes hoe robberdebob het afhandelt. Hij geeft aan dat hij excuses aanbod in mijn pm maar dat was niet zo. Dat gebeurt hier wel vaker .Stephan, als jij werk voor het machientje hebt, dan zie ik er vanaf, is ie voor jou.
Ik kom wel eens aan iets anders...
Het enigste wat ik er nog over zeg is, doe met je ding wat jij wil, maar verkoop geen flauwekul. In je PM stond dus duidelijk iets anders dan je hier beweerde. Maar ik zal het maar allemaal met een korreltje zout nemen, aangezien je zelf al aangaf niet de slimste te zijnik heb mij meteen verontschuldigd naar jou dat ik je bericht niet heb gelezen. Had als eerste Jinny haar bericht geopend. Dom, en bij deze nogmaals mijn excuses hiervoor zoals ik al eerder naar jou middels een persoonlijk bericht heb verstuurd.