De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

Is er misschien iemand die een schaal 1:1 of afmetingen heeft van de zeilen van de sovereign of the seas van Mantua (segal)? Ik wil proberen deze zelf uit een stof te maken.

@Lou van Wijhe :) Maar hoe is het met de dame? al lang geen update gehad.
Ik ben begonnen met het plaatsen van de vulstukken tussen de spanten maar wordt voortdurend van mijn "werk" gehouden door andere besognes. Tot eind september kan ik voorlopig geen zaagsel produceren maar daarna neem ik de bouw en de updates van de Cutty Sark weer ter hand. Heb geduld met deze trage 82-jarige!

Ik ben begonnen met het plaatsen van de vulstukken tussen de spanten maar wordt voortdurend van mijn "werk" gehouden door andere besognes. Tot eind september kan ik voorlopig geen zaagsel produceren maar daarna neem ik de bouw en de updates van de Cutty Sark weer ter hand. Heb geduld met deze trage 82-jarige!
Dank Lou, en niet vergeten af en toe van wat je eraan doet een foto maken. :) zijn we dol op hier. En we hebben natuurlijk geduld.

Lou,
Heb je ook al overwogen om ons je vorderingen aan je Cutty Sark te laten zien in Hillegom (2 okt) ?
Dat heb ik inderdaad overwogen, Jan, maar het toeval wil dat ik precies voor die datum een uitnodiging heb liggen voor een familie-uitje ter gelegenheid van mijn komende verjaardag. Mijn vrouw en ik zijn destijds met z'n tweeën begonnen maar de familie is door activiteiten die ik niet verder wil toelichten, inmiddels uitgegroeid tot 14 personen en probeer daarmee maar eens een afspraak te maken op een tijdstip dat iedereen schikt... Volgend jaar beter!

Back