G
Germt
Guest
Vondt deze wel mooie fotos van de WP.
Mooi hé, maar of ik hem zo krijg

Germt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vondt deze wel mooie fotos van de WP.
heb deze opgeslagen voor later gebruik.
Heren, loopt de boegspriet eigenlijk door het dek naar de kielbalk of zit die tegen een soort "beting" aan en zit er onder dek een dikke paal om de "kracht x arm" reactie op te vangen?
Ik zou het dan ook ten zeerste appreciëren als ik mijn vragen hier aan jullie mag voorleggen?
@degenen die de FW tekeningen bekijken.
Kijk eens naar tekening 12 naar de opmerking waar ik bijgezet heb "een wel erg vrij vertaling". Dat is het wel, maar geeft wel de strekking weer. Maar het is volgens mij wel de grootst mogelijke onzin.
Op tekening 11 zie je ook dat bij alle spanten de kiel aan de onderkant is afgeschuind, zodanig dat deze de loop van de spanten vloeiend volgt. Maar dat kan helemaal niet, want onder de valse kiel komt nog een losse kielbalk van 7 mm hoog (tek. 11 rechts onderaan). Dat afschuinen is dus uit den boze!!!!
Ad
Cpt Fred
Ik heb goed contact met de manualmaker van Euroshipmodels. Zal het hem voorleggen en ook vragen wat volgens hem een goede opbouwmethode is.
Het Italiaans wil ik voorleggen aan mijn zus, die daarin is afgestudeerd. Zijn er meer teksten waaraan je twijfelt?
nou nou, geen schoenen aan zeker?
Wie is wie?