Beste mensen,
Mijn appartement is inmiddels klaar en het lijkt wel of ik een compleet nieuwe flat heb gekregen, ze hebben hier echt mooi werk geleverd.
Natuurlijk heeft de modelbouw hierdoor op een laag pitje gestaan omdat werken aan mijn model in de stof e.d. niet echt lekker ging.
Na een aantal P.B.'s van diverse mensen die zich afvroegen waarom ik niet meer postte, is bovenstaande natuurlijk een reden. Een andere reden is;
Na een reactie op een bericht in het verslag van Paulbo werd ik beticht van aanvallend en vijandig gedrag, hetgeen uiteraard helemaal niet aan
de orde is een ook absoluut niet de bedoeling, hat was gewoon een reactie op een bepaald bericht. Dit is echter wel het bekende druppeltje
die de bekende emmer doet over lopen. Dit soort opmerkingen remt mij om op berichten te reageren en dat kan volgens mij niet bedoeling zijn
van ons forum. Ik was toch al wat voorzichtig geworden met mijn reacties om bovenstaande 'problemen' te voorkomen. En de reactie van betreffend
persoon; aanvallend en vijandig, komt slechts voort uit het altijd desnoods geforceerd , beter moeten weten dan wie dan ook. Wel, veel geluk met
deze instelling zou ik zeggen.
In ieder geval om een lang verhaal kort te maken is voor mij de lol er af om hier door te gaan. Goed bedoelde reacties zoals; gewoon negeren
werkt niet echt voor mij omdat ik me stoor aan dit soort dingen.
Daarom heb ik besloten om niet meer actief aan dit forum deel te nemen. De vraag of ik in ieder geval het verslag van de 'Amphion' wil afmaken
moet ik helaas ook negatief beantwoorden want simpelweg een verslag maken zonder op anderen hun prachtige werk te reageren zie ik niet zitten.
P.B.'s worden door mij nog wel netjes beantwoord en verder dus voor mij geen activiteiten meer hier op dit forum.
Ik heb de afgelopen week alles wat ik hier ooit heb geschreven, inclusief mijn verslagen van de modellen, nog eens doorgenomen en kom tot de
conclusie dat ik ondanks alles een mooie bijdrage heb geleverd in onze topic Historische Zeilschepen. Ik heb dit altijd met veel plezier en
toewijding gedaan en neem daarom met pijn in mijn hart afscheid.
Iedereen die mijn werk wist te waarderen, hartelijk dank daarvoor en vooral voor de duizenden 'vind ik leukjes' die ik van al die mensen kreeg.