Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weer zo'n vlieger die zich wil bewijzen op het auto-vlak... Hou je aan het verhaal van Roelof, niet wat een vlieger verteld...
Beste (allerliefste Bart)
Man wat ben jij een eikel zegVlieg 22 jaar met vliegtuigen en rij even lang met auto's, nitro zoals jullie het zeggen (wat ten andere al helemaal verkeerd is want die auto's rijden niet op nitro alleen maar hé ik ben dan ook maar overwegend een vlieger).
(de vorm nitro auto is alleen om de mensen duidelijk te maken in welke tak van de hobby je je bevind)
Wat Theo zegt is absoluut de waarheid wat ABC motoren betreft, zo snel mogelijk op bedrijfstemperatuur brengen is de boodschap. Wat de tutorial van Roelof je ook verteld. Ik heb hoger onderwijs mechanica genoten en weet best wel wat goed voor een motor is of ik nu een auto of vliegtuigfanaat ben.
Stevo
Mja... hoger onderwijs..... een zuigerveerloze motor is toch net even iets anders dan wat je bij een gemiddelde motor uitgelegd krijgt.