Hartelijk dank weer voor de mooie complimenten

@Thobo6, thanks voor de linkjes, leuk om te zien als zo'n DeLorean voorbij rijd. Vooral de mensen op straat die vol verbazing staan te kijken.
@Jacco, welkom op het forum en bedankt voor de complimenten

Nu ik weet dat er nog een DeLorean expert op dit draadje aanwezig is ga ik extra m'n best doen om er wat moois van te maken
Bij de film Alien waren het inderdaad allemaal poppen, maar dat was 30 jaar geleden en toen hadden ze nog geen CGI effecten.
Tegenwoordig gaat het allemaal anders door de opkomst van computers, over 10 jaar kunnen we niet eens meer een wc doortrekken zonder computer:nooo:
Kleine update,
Ik heb de LEDs in de fluxboxen gelijmd met epoxy, de draden zijn vrij lang omdat ze bijna over de hele zijkant van de auto moeten lopen. Het bevestigen van de FB op de body doe ik met dubbelzijdige tape, in de eerste instantie wou ik schroeven gebruiken maar aangezien de FB te klein zijn daarvoor gebruik ik dubbelzijdige tape,
Voor het neon effect ga ik gebruik maken van acrylglas, andere materialen heb ik ook nog getest (zoals teflon en siliconen) maar met acryl krijg ik het beste resultaat.
De uiteindelijk acryl strip moet ik nog uitzagen (extreem prutswerk), hier een voorbeeld hoe het ongeveer eruit komt te zien,
Ik vond nog een geluidsmodule die ik eigenlijk voor m'n General Lee had gekocht, bedoeling was om daar de Dixie horns geluid op te zetten. Maar aangezien er meer decibelen uit de brandstofmotor van de Generaal komen dan het speakertje van de module had het geen zin om hem in te bouwen.
De DeLorean is een stuk stiller, dus waarschijnlijk komt de module in deze auto, ik weet alleen nog niet wat van geluid ik erop wil zetten,
Morgen volgende update ;-)