Bedankt weer voor alle mooie woorden, ben blij dat zoveel mensen dit bouwverslag met plezier volgen:!:
@Patrick, voor het buigen gebruik ik een mini-bankschroef, soms ook een tang of twee stukken hout, ligt eraan hoe groot de stukken aluminium zijn die gebogen moeten worden.
Update,
Alle stukken voor de uitlaten zijn klaar, de naden tussen de stukken 'las' ik met metaal lijm,
Voordat de stukken definitief op de dekplaat gelijmd worden boor ik twee gaatjes voor de LEDs, in de eerste instantie wou ik in iedere uitlaat twee mini LEDs (zelfde LEDs als onder de auto) plaatsen, maar daar was te weinig ruimte voor. Dan toch maar in ieder één standaard witte LED,
Opzich geeft één LED genoeg licht, alleen het onderste deel van de uitlaat is nog een beetje donker. Waarschijnlijk als de flaps (3 stuks) op de uitlaten zitten dat het onderste deel ook verlicht zal zijn door de reflectie op het aluminium,
De kernreactor is klaar, hij is iets anders dan de film versie,
De gele dop van de reactor is een belangrijk kenmerk van de reactor die goed te zien is in de film, ook bij dit model moet hij dus goed te zien zijn.
Volgende update, zo snel mogelijk.