Mee eens, Neerlands trots! Als hij met dit alles ook geen WK wint, dan weet ik het ook niet meer...
~Jolmer
Volgend jaar, effe Jet World Masters winnen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mee eens, Neerlands trots! Als hij met dit alles ook geen WK wint, dan weet ik het ook niet meer...
~Jolmer
Ja ja, "effe"........ikke maar zwoegen in de knutselschuur ha ha ha....we zien welVolgend jaar, effe Jet World Masters winnenroost:
Wederom vakwerk!
De canopy ziet er wel erg (wit)transparant uit; de MLU F-16's hebben, dacht ik, een iets groenige tint. Hoe ga je dat realiseren?
K'heb ze weer terug gegeven hoor, anders stopt het werk daar ook weer ha ha haMooi hoor...
Dus, je meissie heeft geen knijpers meer, begrijp ik? Haha, da's dus overal hetzelfde, ik "leen" ze ook altijd overal en nergens vandaan!
~Jolmer
Heb je de cockpit ook verwisselbaar gemaakt, of is alles gelijmd?
Je zou dan evt. een cockpit met werkende MFD's kunnen uitrusten en een lichtere voor het vliegen?
~Jolmer
Het lijkt wel of je mijn verlanglijstje hebt?Op een paar punten na, lijkt 'ie veel op die van mij!
~Jolmer
Zo, dit is voorlopig klaar, nu verder met het uiteindelijk inbouwen van het onderstel en de wieldeuren + bediening. De deuren zijn gevormd in de mal, inclusief de binnenzijde, later meer daarover. Eerst moeten nog een paar pneumatische cilinders op schaal na gemaakt worden. Naast dat ik geen mooie passende standaart cilinders kan vinden zijn ze meestal ook nog eens té zwaar. Zelf maken dus, aluminium cilinderbuizen en kunstof zuigers en doppen. Hieronder alvast wat getekend in autocad vanaf foto's en maten opgenomen bij de echte:
![]()
Gerald
kun je niet de cilinderbuis van b.v. epoxy en doek of carbon maken? scheelt ook weer een paar gram... of krijg je dan de binnenkant niet glad genoeg?
En verder natuurlijkgrote klasse!