Hoi allemaal, bedankt voor alle tips, ik zal ze mee nemen met wat ik nog aan wil brengen. Ik heb een hééleboel in mij hoofd maar zal ze niet allemaal toe passen, kost een helehoop tijd. Zo'n verlichte cockpit is heel leuk en mooi maar daar zie je op het veld maar bar weinig van, ook op de wedstrijden. Tis meer een leuke gadget wat je statisch kan laten zien in een hangaar, zaal en dergelijke. Maar er zijn ook nog een heleboel andere schaal items die ik aan wil brengen dus dan moet je gaan kiezen.
Afgelopen week weinig hobby tijd gehad, gisteren toch nog effe de MFD's in de cockpit gezet. Ook nog onder de HUD een groene led geplaatst. Ik wilde daar een image projecteren op het HUD, er zit reeds een lens in maar ik wilde die image van een dia maken.....maar die worden bijna nergens meer gemaakt....moet ik nog iets op verzinnen.
Hier het zaakje op z'n plek:
Heb alvast enkele instrumenten op center console weg gehaald, daar wil ik gaten in boren/slijpen zodat met een lampje er achter deze instrumenten mooi verlicht wordt.
En dit dan gerald;
Volgens mij past t in je smoke winders ( de glider versie )
Kost vueeeeel... Maar dan heb je ook wat!
About Smoke-EL
Daar heb ik al naar gekeken, inderdaad véél te kostbaar voor wat je krijgt. Voor een jet wordt het té veel uitgewaaierd met deze snelheden, je ziet een armzielig dun rook spoortje in de juiste weer condities, daar kan ik niet zo'n schep geld voor neer tellen. Daar gaan we nog een keer iets anders op verzinnen.
Groetjes,
Gerald