Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weet je wat voor merk het was?Nee, had ze gehaald bij modelbrouwers.nl
Ja, dat heb ik ook gemerkt, ik vind de plak kwaliteit slecht van deze vellen en ben op zoek naar betere. Het gaat op zich wel maar dan moet oppervlak glad, glanzend en schoon zijn, anders gaat het niet. Daarnaast een blankelak laag erover om het vast te sealen. Ik weet dat er andere vellen zijn, moet ze alleen nog effe vinden.
Groetjes,
Gerald
Oke, klinkt interessant, zal het eens proberen, tnx!een toevoeging doen van 1% van Loctite, weet allen even niet welk nummer Loctite.
Yep, de wielbakken waren reeds geweatherd, filters nog nieuw, worden als alles er in zit ook nog vuil gemaakt. Hoe schoon zijn die bakken bij jullie trouwens? Ik heb gehoord dat ze wit zijn gemaakt omdat je dan makkelijk een lekkage kan zien. Maar omdat de bakken zo vol met spullen zit lijkt me dat erg lastig schoon houden....?Heb je je wielbakken nou geweatherd of is dit "echt" vuil? Je filtertjes zijn zo mooi wit!
Ik ken de methode, maar dat is nog best prijzig.... Geef mij maar wat balsa en kunstof en ik plak/schuur het zaakje sneller in elkaar dan dat ik het eerst in de pc moet opmaken.Voor zulke kleine onderdeeltjes die je gebruikt voor schaal (niet werkend) al eens gedacht aan 3d printen??
Rekening houden met de monteur is de laagste prio van de ontwerper![]()
Ja, het eerste vliegtuig , met het oog op de monteur, moet nog ontworpen worden. ze duwen soms dingen weg op de meest onmogelijke plaatsen
Ik ga eerst nog effe wat straalmotortjes spelen, zie: [18237] kj66-conversies-34 Daarna zal de naaimachine aan de beurt zijn. De flares is geen top prioriteit omdat je deze bij wedstrijden tóch niet mag gebruiken, is alleen voor demo's....maar wel leukKruip je nu achter de naaimachien of ga je eerst met vuurwerk spelen?