Ja ja, zo koekoek ben ik nu ook weer niet......toch?Ik heb zelfs gehoord dat er in de tuin van t nieuwe huis een shelter met apron komt....![]()

Hoi Marco, 'k vind het alleen maar gaaf als ik dit commentaar krijg, is een teken dat goeroes de kleine dingen aan het vergelijken/muggenziften zijn, dat is een streling op m'n werk, dat ik er redelijk dicht bij zit!maar op je RH MFD komt er ineens indicators te staan( het ziet er uit als engine management system) die moet je er echt tussen uit halen die zit niet in de EUPDG de rest wel.
Er was ook een vraag ivm backlight van de mfd dat is alleen maar als je LCD heb en in de F-16 zitten gewoon CRT (Catode Ray Tubes).
Oh nog ff een note als de canopy dicht is dan zal de vlieger de grote gele hendel die boven de Trottle zit dicht moeten klappen om het zaakje te locken en de Trottle helemaal naar voren te kunnen duwen,als de hendel dicht zit dan gaat ook de canopy warning light uit

Hey Erik, lang niet meer van je gehoord, ik ben dan ook niet meer lid van EMCR, kwam er 3 x per jaar en dat is contributie niet waard.... Waarschijnlijk hoor ik je dagelijks op ein denk ik?? K'zou wel eens een keer willem komen buurten in die hoogbouw van je, zit je nog in brabant? Kan ik gelijk vragen hoe ik aan die recordings kan komen.Gerald, als je een stuk continu ATC wilt horen zou je een recording moeten krijgen van Rapcon noord. De komende 2 weken draaien we oefening FrisianFlag waaraan een 55tal jets deelnemen. Staat garant voor uren ATC geblaat!
Het begint al weer behoorlijk te kriebelen, details en andereleuk spul, ben bang dat er zéker komend half jaar weinig gedaan gaat worden. Heb wel laatst nog de nieuwe GR180 ingebouwd en getest zodat de kist in ieder geval weer in "flying condition" staat zodat ik hem bij goed weer of een wedstrijd zó mee kan nemen.
Groetjes,
Gerald