Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi, mooie spullen hebben jullie daar! Wanneer en waar ik dit jaar demo vlieg weet ik nog niet, voornamelijk training voor jetworldmasters in zwitserland. Dat gebeurt op een vliegbasis en aangezien ik vaak avond van te voren beslis als ik ga vliegen wordt dat erg onpraktisch met toegang regeling.....is er mogelijk om is te kijken waar je vliegt met de demo vrienderlijk gevraagt
met vr gr marco de medeoprichter marine modelbouw nl
kijk eens op onze website MMN - Vriendenkring voor Marine Modelbouwers Nederland
Nee hoor, dat zou wel erg risicovol zijn. Er zitten onder de neus twee antennes, één ervan heb ik voorzien van een latch die in de neus schuift, kan nergens meer heen:Hoe/waarom blijft het neusstuk zitten, gewoon omdat het klemt???
jan.
Passing kun je zelfs afstellen door de schroefjes iets in te draaien. Maar het moet ook weer niet te strak zitten, sta je op een vochtige vliegdag op die neus te rammen om dat hij dan teveel klemt....Bij mij zou er een borgpen in moeten.
Maar gerald zn passing kennende valt dit er echt niet af!
Vergeet ook niet t stuwpunt op de neus. Eea wordt nog best stevig aangedrukt. Het frontale opp van zon cone is best groot.
Hoi Marco, kan ik lastig zeggen. Ik heb voorlopig niet zoveel demo's staan, die komen vaak ad-hoc, en het reguliere vliegwerk is al helemaal lastig vanwege de beperkte toegang op de basis waar ik vlieg. En dat dagelijkse vliegen gebeurt al helemaal wanneer ik naar buiten kijk en het is mooi weer!is er mogelijk om is te kijken waar je vliegt met de demo vrienderlijk gevraagt
met vr gr marco de medeoprichter marine modelbouw nl
kijk eens op onze website MMN - Vriendenkring voor Marine Modelbouwers Nederland
Maar soms biedt dat ook mogelijkheden.moet wennen aan andere planning ha ha ha!
Is verzet. Vrijdag kan ik niet maar de nieuwe datum waarschijnlijk wel.Zie je vrijdagavond op Deelen?!?!?
btw. Iemand al iets vernomen over de nieuwe demo-kleurenschema van de F-16?
denk dat je moeilijk kunt verkopen dat €50.000 aan een nieuwe paintjob uitgeeft terwijl defensie zwaar aan het bezuinigen is.