Demo F16 1/6,8 en 1/5 oranje

gaaf filmpje

@Gerald, zit er inderdaad zeer mooi uit, en mooi rustig gevlogen, niet zo schichtig vliegbeeld.
Zal Japie eens lief aankijken, misschien??? :wink:
Heb al die UT160er tekeningen voor je gekopieerd en neem ik wel mee, is een map van 65 blz, en de Kittelberger tekeningen had ik al van Martin Stouten.

Groet Ger.
 
@Gerald, zit er inderdaad zeer mooi uit, en mooi rustig gevlogen, niet zo schichtig vliegbeeld.
Zal Japie eens lief aankijken, misschien??? :wink:
Heb al die UT160er tekeningen voor je gekopieerd en neem ik wel mee, is een map van 65 blz, en de Kittelberger tekeningen had ik al van Martin Stouten.

Groet Ger.

Het waaide anders niet te weinig hoor, vond het zelf nog vrij onrustig.....blij te horen dat anderen dat minder zien:D.

Die tekeningen zie ik dan wel, alvast tnx!

Grtz,
Gerald
 
Heel mooi ! De beeldkwaliteit is best goed !

Bij flinke G krachten zie je de wieldeuren wat open gaan !
 
he gerard zo als je zelf ook wel hebt gezien is het een mooi filmpje die ook laat zien dat de neus gear nog behoorlijk snel naar boven gaat en je wieldeuren niet echt sluiten dit zorgt eigenlijk voor nog meer drag dan een landings gestel dat constand uit is en dus geen wiel deuren heeft. je performance gaat dan heel snel omlaag.
 
Hoi Gerald,
Het filmpje wat je gemaakt hebt is echt prachtig !!!
Ik ben jalours:yes:De locatie is echt ideaal
alleen heb ik al betere landingen van je gezien
het beeld is veel rustiger dan de FCO2 op mijn beech

Zelfs miijn baas was onderde indruk (kwam langs tijdens de lunchpauze toen ik je filmpje aan het bekijken was)

De volgende stap : vliegen met het nieuwe speeltje van Jaap (pilotview) :cool:
 
Laatst bewerkt:
Hoi Gerald,
Het filmpje wat je gemaakt hebt is echt prachtig !!!
Ik ben jalours:yes:De locatie is echt ideaal
alleen heb ik al betere landingen van je gezien
het beeld is veel rustiger dan de FCO2 op mijn beech

Zelfs miijn baas was onderde indruk (kwam langs tijdens de lunchpauze toen ik je filmpje aan het bekijken was)

De volgende stap : vliegen met het nieuwe speeltje van Jaap (pilotview) :cool:

Hey man, tsja, geen goed excuus maar het was afgelopen zaterdag behoorlijk winderig 3-4bft en we moesten cross vliegen wat betekend dat we een kromme baan hebben (bult) net zoals jullie standaard hebben in ebzw..... heu, of zoiets.... (als je goed kijkt kun je de low-level turbulentie goed zien wanneer ik van low-pass naar vertikaal ga, de hele kist krijgt dan af en toe een opdonder waarbij je zelf het kielvlak zie buigen en de antenne voorbij ziet zwiepen :eek:)

Ja, die pilotview had Jaap me ook al verteld, erg cool maar ik zou het niet met een jet aandurven hoor.

Grt,
Gerald
 
he gerard zo als je zelf ook wel hebt gezien is het een mooi filmpje die ook laat zien dat de neus gear nog behoorlijk snel naar boven gaat en je wieldeuren niet echt sluiten dit zorgt eigenlijk voor nog meer drag dan een landings gestel dat constand uit is en dus geen wiel deuren heeft. je performance gaat dan heel snel omlaag.

Hoi Marco, klopt als een bus wat je daar zegt maar ik maak me er niet zo druk om hoor. "Performance" is maar relatief, ik wil geen efficienty/zuinigheids prijs halen en qua high speed maakt het al helemaal niets uit. Schaalsnelheid is al snel véél te hoog en met 12kg vermogen kan ik de kist full-power uit elkaar reten met 400+ km/uur..... In het begin deed ik alles om de deuren zo passend mogelijk te krijgen maar met leeftijd trekt er toch van alles krom en té goed passende deuren geven weer een groot gevaar van klemmen waardoor het gear helemaal niet uitkomt. (been there......:onweer:)

Maar het staat op het filmpie idd niet zo netjes.....;)

Grt,
Gerald
 
Crash Zwartberg

Beste Gerald,

Ik ben er niet zeker van maar als het jouw F-16 is die ik vandaag zien crashen heb vind ik het flink balen.

We stonden allen met onze mond open en konden niet geloven wat er gebeurd was.

Ik hoop dat je er gauw overheen komt want zoiets moet verschrikkelijk zijn.

Nico
 
Heu..., heb nét nog gekeken maar de mijne staat gelukkig nog in m'n schuurtje....in één geheel!

Ik denk dat ik wel weet van wie, Philip vroeg me een poos geleden om wat details voor het kleurenschema omdat een andere belg dit op zijn Avonds F16 wilde zetten, ben naam effe kwijt.

Grt,
Gerald
 
hoi,

heb het ook zien gebeuren , helaas was het te traag vliegen hiervan de oorzaak ,
is afgekapt en in de grond geboord , jammer maar helaas is deze dan ook nog in brand gevlogen met de ergste gevolgen van dien.

er stond daar op het moment ook een echte heli te janken waardoor hij ook geen gehoor had van de turbine. is zeer spijtig maar is gebeurd.
deze was idd van marijn penninx

gtjs
wim
 
jammer jammer,
het was een prachtige kist gevlogen door een goede vlieger,
altijd jammer dat het soms zo moet eindigen.:(
sterkte Marijn
 
Waauw....erg balen!

Van de andere kant, Marijn kennende zal hij het zelf ook wel relativeren. Deze kist is niet een productie kit maar een eerste prototype waaraan veel gesleuteld is en die inderdaad vele uren rond gebanjerd heefd met meerdere piloten aan de knuppels. Zelf noemde hij dit ook een beetje een "toddebak" in hoevere je daarvan kan spreken met zo'n kist. Vermoedelijk is er nog relatief veel van de hardware over dus een nieuwe zal voor hem niet zo'n probleem zijn.


Zo te zien zit hij met zijn hoofd al weer in de volgende take-off.....:
GroteFoto-JU6PS8YI.jpg
 
crashen ok. Maar uitfikken, dat is echt zwaar %^&*(()...
Sterkte voor die man. :morning:
 
Laatst bewerkt:
Back
Top