In welke tak van sport als ik het vragen mag?
Bedrijf #1: Evenredig, wat voor 2 weken geleden Gibisoft heette, is een bedrijf in 4 "takken van sport":
- Automatisering
- Internet-techniek
- Grafimedia
- Elektrotechniek
Dit bedrijf is gestart vanuit al mijn verworven disciplines, zal 'k maar zeggen. Het lijkt misschien een verwarde, bijeengeraapte kliek van diensten, maar het blijkt in de praktijk een ijzersterke combinatie te zijn, waardoor ik me sterk onderscheid van m'n concullega's.
Bedrijf #2: Aerodicted is een bedrijf die ik heb opgezet om vliegopleidingen van een Duitse MLA-vliegschool in Nederland aan de man te brengen. Gezien het feit dat het lesvliegen daar de helft kost in vergelijk met de situatie hier in Nederland, is dit een erg interessant alternatief.
Bedrijf #3: De naam hiervan kan ik nog niet exact verklappen, omdat ik nog e.e.a. aan het uitwerken ben. Dit bedrijf biedt (zéér, maar dan ook écht zéér luxe~) stalling aan voor eigenaren van oldtimer auto's en motoren. De naam van dit bedrijf is ook meteen het webadres, vandaar dat ik dit nog heel eventjes wil stilhouden...
Bij deze in een notendop dus mijn "bedrijvigheid"! Er lopen altijd heel veel dingen, maar ik ben de afgelopen 1,5 maand extra hard aan het werk geweest de nieuwe formule van #1 te lanceren, Evenredig. Ik ben voor dit bedrijf bezig met nieuwbouw en door het samenkomen van allerlei zaken, was het beter de boel in een nieuw concept te gieten. Ik ben overigens nog bezig met m'n nieuwe site, er staat nu nog erg weinig op!
Zo, ontzettend

, maar aangezien jij het vroeg, "mag" het wel eventjes?
Dan nu maar weer

ntopic:!
~Jolmer