Derde ronde NK-F3K Arnhem 24 juni

Zooo, zeven uur en net thuis na een stop bij het bedrijf met de grote gele M.

Ik heb wat gemengde gevoelens bij deze dag. :|
De Turbo bij de eerste worp direkt dusdanige schade (bekende breuk stabilo) dat ik bij teveel wind met de Ofa moest vliegen. 20 gram lood onder de vleugel mocht niet baten.
Ook nog even de Blaster gepakt waarvan het hoogteroer niet deed wat verwacht was. Na 10 meter de grond in. Grrrrr....... die pendelroeren ook :evil:
Na ja ik heb een score van nog geen 50% dus. Een dag om snel te vergeten.
Eens eens eens gaat alles goed.

Ondanks de voorspellingen toch nog een goeie dag gehad en eindelijk een x een beetje redelijk gevlogen :) op naar swalmen!

Prima georganiseerde wedstrijd waarbij door het rekencentrum alle snelheidsrecords werden verbroken!!!

Alex gefeliciteerd met de overwinning (p.s. kun je de vraag naar de Liddle Twisters nog aan???) en natuurlijk ook felicitaties aan Loet als nieuwkomer op het F3K podium!!!

Bas

Bas B zei:
Prima georganiseerde wedstrijd waarbij door het rekencentrum alle snelheidsrecords werden verbroken!!!

Haha, hier heb ik mij ook over verbaasd.... geen moeilijke software, nobel handwerk met een eenvoudige rekenmachine.

Heb Theo alvast de voorlopige uitslag toegezonden, zodra ik het nogmaals allemaal nagerekend heb... (eind van de week)
Kunnen we deze uitslag als definitief zien.

Heren, bedankt voor een gezellige dag en tot Swalmen ;)

Bedankt Bas en jij ook gefeliciteerd met een 2e plaats. Zoals ik na de prijs uitreiking al heb aangekondigt heb ik de prijs na deze overwinning flink opgeschroefd dus heb ik het nog net zo rustig als voorheen. Maar wil je de volgende wedstrijd weer kans maken op de overwinning moet je gewoon een hand vol Twisters bestellen. Dan heb ik geen tijd meer om te trainen.
:proost: :rolling: :banana:
P.S.1 :thumbsup: Wel 2 van de 3 prijswinnaars met zelfbouw kisten dus zelfbouw is the way to go. :!: :!: :!:

P.S2 Team Arnhem/Heijne bedankt voor een perfect georganiseerde wedstrijd. :thumbsup:

Het weer erg gezellig, ik heb genoten.

Quote:
P.S.1 Wel 2 van de 3 prijswinnaars met zelfbouw kisten dus zelfbouw is the way to go.

Dit vind ik dus super.... daarom krijg ik ook altijd zin om van alles te gaan bouwen na zo'n wedstrijd

had ik maar meer vrije tijd......

GJ

Mannen, het was me een waar genoegen u te aanschouwen.......
Jammer van die bui (ik had geen jas)

Snel verder met bouwen omdat ik nu ook wil vliegen, Theo nog bedankt voor de tips !

Johnny

De on officiele score van Arnhem staat inmiddels op de site.
Ik heb deze score ook al opgenomen in de NK standen en daarin de twee beste score's laten tellen voor de tussenstand.
De standen zitten soms erg dicht bij elkaar. Er kan in die laatste twee wedstrijden nog veel gebeuren.

Hoewel ik geen Theo heet....

De afspraak zoals ik hem (voor dit jaar) voor ogen heb, is het de volgende (aantal georganiseerde wedstrijden) - 1 = totaal score.

REGLEMENTENBOEK
ANNEX II.3
BEPALING RANGORDE NEDERLANDS KAMPIOENSCHAP (2007)
F3K:
Er zijn vijf wedstrijden, waarbij de score van de winnaar naar 1000 punten herleid wordt. De overige
deelnemers krijgen punten in verhouding van hun score tot die van de winnaar. Voor het bepalen van de
Nederlandse Kampioen telt de som van de drie beste wedstrijden.

Dit jaar dus de som van de beste 3 uit de 5 geplande wedstrijden. Staat trouwens niets in het reg. over het aantal ronden dat gevlogen moet worden voordat een wedstrijd een officiele wedstrijd is.

Als buitenlander is het handig het reglement te kennen van dat land waar je wel eens vliegt :)

Bedankt Eric.

Neem aan dat je met georganiseerde wedstrijden bedoeld de wedstrijden die officieel gevlogen zijn?

Misschien nog even een vraagje die afgelopen zondag ook boven kwam drijven. Is er een minimum aantal ronden nodig voordat een ingekorte wedstrijd als officieel geldt? Bij vrije vlucht is dit bijvoorbeeld wel het geval.

Peter

Ik wist niet beter dan dat de eindstand bepaald werd door het aantal gevolgen wedstijden minus slechtste score. Vandaar dat ik die al opgenomen had in de tussenstand. Ik heb de afgelopen 10 minuten op modelvliegsport.nl zitten zoeken waar het precies vermeld staat.
Heeft iemand de url?????

Theo zei:
Ik wist niet beter dan dat de eindstand bepaald werd door het aantal gevolgen wedstijden minus slechtste score. Vandaar dat ik die al opgenomen had in de tussenstand. Ik heb de afgelopen 10 minuten op modelvliegsport.nl zitten zoeken waar het precies vermeld staat.
Heeft iemand de url?????

modelvliegsport.nl - downloads - sectie 2 organisatie wedstrijden (helemaal op het end)

altijd weer die buitenlanders :):)

Ik zou haast gaan denken dat je iets in verzekeringen doet Arno :lol: Kleine lettertjes. 8)

Ik zal het straks aanpassen en vanaf ronde 4 de drie beste scores optellen.

Theo zei:
Ik zou haast gaan denken dat je iets in verzekeringen doet Arno :lol: Kleine lettertjes. 8)

Nee hoor ! echt niet...................
Heb misschien alleen net iets meer ervaring met reglementen, wedstrijden en niet te vergeten ons aller KNVvL :wink:

Maar om je nieuwsgierigheid te bevredigen; mijn "niet-vrije tijd" spendeeer ik momenteel aan de reorganisatie van de operationele tak van een bedrijf hier in de buurt.............................

arno888 zei:
Theo zei:

Nee hoor ! echt niet...................
Heb misschien alleen net iets meer ervaring met reglementen, wedstrijden en niet te vergeten ons aller KNVvL :wink:

Maar om je nieuwsgierigheid te bevredigen; mijn "niet-vrije tijd" spendeeer ik momenteel aan de reorganisatie van de operationele tak van een bedrijf hier in de buurt.............................

:offtopic:

Zie je wel, toch kleine lettertjes ;)

Maar Arno, bedankt voor het opzoeken. Maar gaan we dat voor volgend jaar aanpassen of laten we dat afhangen van het aantal aanmeldingen voor F3K wedstrijden volgend jaar? Of stellen we een max. aan het aantal wedstrijden?

Back