Derde ronde NK-F3K Arnhem 24 juni

Alex Hoekstra zei:
5 uit 5 vluchten tegen Goswijn, de winnaar van de laatste wedstrijd. waar heb ik dat aan te danken Eric ?

Je moet het positief zien, je hebt nu 5 keer de kans om Goswijn te verslaan. Ik maar 1 keer en dat is theoretisch gezien moeilijker :D

Voor mijn gevoel rammelt de loting.

Arnold Kinds vliegt 2 keer tegen zichzelf in ronde 3 en 4. Rob Kinds is junior dus die vliegt daarom misschien maar 3 keer of is dat omdat hij minder betaalt?? :D
Als Arnold Kinds en Rob Kinds een typefout is dan moeten zij dus ook ieder ronde tegen elkaar.

Ikzelf vlieg iedere ronde tegen Erik Rukkers en Cor de Jong.

Peter Aanen en Jurgen Maassen vliegen ook in iedere ronde tegen elkaar.

Het lijkt geen random loting. Nou heb ik geen idee of binnen het F3K een random-loting voorgeschreven is. Ik kwam zo gauw niets tegen maar het lijkt me wel beter als we het reglement voor de toekomst hierop gaan aanpassen.

Loet

Mij maakt het niet uit tegen wie ik moet. Ik ga geheel uit van eigen kracht en kunnen. Die laatste plek is voor mij. Je moet wel ontzettend goed slecht kunnen vliegen wil je me daar vanaf houden. Alhoewel, vanavond toch drie keer thermiek gepakt.

Dat laatste poeltje dat steeds hetzelfde is dat zijn de mini's passen allemaal bij elkaar in één poeltje. Wat de mini's betreft na afgelopen zondag in Den Haag zeg ik maar één ding "Let op de Oeka Bulli".

Eric, hartstikke goed al dat werk dat je er in steekt. Laat die lui maar klagen zijn gewoon de zenuwen.

Ik kijk al uit naar zondag. Ik hoop iedereen er te zien. Laat de KNMI maar kletsen, het wordt gewoon fantastisch.

Groeten,

Hans Knippels

Hans,

Met tenissen was ik altijd erg goed tijdens een oefenpartijtje, ook met golf ben
ik de king van de driving range....maar dan de wedstrijd, tja dat is bij mij
vaak een ander verhaal... :)
Cheers

Bart

Hier een indeling gemaakt met F3K-Managersofware deze loting is geheel random, alhoewel met maar 3 groepen en 5 ronden en noch
een paar dubbele frequenzies is het ja logisch dat man meer als 1 keer tegen mekaar vliegt.
Het gaat toch om de lol en hoe meer je tegen de goede Piloten vliegt hoe meer je kan leren(positif en negatif).
in diesem sinne viel spaß.

http://www.fmc-walsum.de/gruppenuebersicht-arnhem.xls

Natuurlijk begrijp ik alle commotie, als je in een "zwakke" groep zit... is de kans groter dat je een 1000 vliegt.

Maar zolang we nog geen veld hebben waar we allemaal (alle 21) tegelijk kunnen starten, zullen we onze best moeten doen om het zo goed mogelijk in te delen. Het is niet perfect en vast altijd wel in iemands nadeel.

Wil iedereen de indeling van HenkP eens bekijken en kijken of die bruikbaar is?

Loet Wakkerman zei:
Alex Hoekstra zei:
Peter Aanen vliegt elke ronde 2 keer.
groep 4 is overigens elke ronde ook gelijk.

Misschien op tijd naar bed gaan. Ronde 4 is voor de mini's 8O

Op tijd naar bed gaan....
Gisteravond tot 2 uur doorgewerkt om nog een vleugeltje voor zondag in de vacuümzak te proppen :). Vanmiddag eens kijken wat het geworden is.
Wel een wereld van verschil trouwens, nu met spul van Ruud Zandvliet ipv polyservice!

Verder maakt het mij weer niet heel veel uit qua indeling. beetje afwisseling kan geen kwaad...
Henk zijn indeling ziet er prima uit voor mij :)

Lijkt prima zo. Ik sta wel met het andere kanaal in deze loting. Geen probleem voor mij. Ik raad iedereen wel aan om even je kanaal te controleren.
Als het voor mij verandert is kan dat in meerdere gevallen zo zijn.

Ik heb bij de groepenindeeling nog de frequenzen van odoorn drin, daarom
het verschil.
moet natuurlijk nagekeken worden of die kloppen.

CU Henk

Dank loet dat je vrouw zo opmerkzaam is,
in het program is hij ingedeelt geweest heb allen bij het kopieren in excel een foutje gemaakt.
is nu ok.

CU Henk

Kan Eric misschien weer op kanaal 75 ipv 66 zoals in eerste instantie; of ik op een ander vrij kanaal. Heb speciaal 3x3 kristallen aangeschaft om een vrij kanaal te hebben (met 66 speciaal als een toen nog vrij kanaal).

Het omstellen tussen de mini en de full-size is al vrij hectisch. Als daar dan ook bijkomt dat je dan eerst nog je knijper steeds moet uitwisselen, komt het dadelijk ook weer voor dat ik niet op tijd voor aanvang van een volgende ronde ben, zoals in Odoorn.

Peter

Met alle respect naar de organisatie snap dat dit moeilijk is alles indelen etc. Maar ik vlieg elke ronde tegen peter en jurgen. Het zou wel leuk zijn als er een beetje afwisseling is in de groepen zodat bijna iedereen een keer tegen elkaar vliegt zo is de kans dat iemand anders ook een keer een 1000 punten vliegt.

Gr martijn

Heren,

Er is een vergunning voor het veld voor aankomende Zondag.
Geen bekers deze keer, wel andere prijzen (verrassing)
Zal zometeen met de groepindeling bezig gaan, en ook de frequenties nogmaals onder de loep nemen.

Hopelijk zit het weer Zondag mee, das nu nog de enige spelbreker.

Back