Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Ad,Nog nooit gehoord van ballasttankjes die vol zouden moeten lopen, maar dat horen we hier nog wel. Groet, Ad
EDIT
Ik zie dat Jan me voor was, dat is de ervaringsdeskundige
één keer mee gevaren in de originele uitvoering
@Indoorvlieger: bootje ligt er mooi bij; complimenten!
Gr. Tijs
Ga morgen even met de kleine man bij Quartel kijken in Pijnacker, hopelijk hebben ze daar ook schroefjes waarmee in de originele mee kan vervangen
Benieuwd met welk advies ze komen :smile:
Tijs, ik kan niet teveel credit aannemen voor de Dickie-verbouwing, mede-forummer Focused heeft de ombouw gedaan, als uitstapje tussen de speedboten. Wat ik, na overkopen van focused, heb gedaan is de accu en snelheidsregelaar vastgezet, aparte ontvangeraccu en ontvanger ingebouwd, en de uitslag van de roerservo verkleind, omdat die aanliep in de uiterste standen. En de stootbanden wat naar voren opgehangen.
Gr. Henk
Benieuwd met welk advies ze komen![]()
Nieuwe boot???![]()
Bij Quartel hangt het er erg van af wie je treft en hoe je er zelf in staat.
Die wat oudere man die vaak achter de technische balie staat is er eentje van een beetje oude stempel, als het niet van hout is gemaakt is het speelgoed zeg maar.
En verder gewoon laten blijken dat je wéét dat het speelgoed is in zijn originele vorm maar dat je er graag wat leuks van wilt maken en dat zij jou daar vast mee kunnen helpen. Ze zijn de kwaadsten niet hoor, daar... Ze willen alleen soms wel wat plagen![]()
Nieuwe boot???![]()
Ze willen alleen soms wel wat plagen![]()
Even voor de goede orde, dit was puur als grapje bedoeld, ik heb totaal niets tegen welke vestiging van Q dan ook. Ik ben zegge en schrijven één keer in Pijnacker geweest, en ze hebben me toen goed geholpen.
Groet,
Ad