Even samenvatten voor degene die dit draadje gaan lezen en door de bomen het bos niet meer zien
.
ON-TOPIC
Vraag 1:
Vraag2:
Bart

ON-TOPIC
Vraag 1:
Antwoord dat ik van subtech heb gekregenIk kan werken met een de "lageregler van Bruggen LR3" op de achterste duikroeren, maar een aparte diepteregelaar voor de voorste roeren heeft hij niet, "subtech" heeft echter wel een aparte diepte regelaar "ADC1" maar ik weet niet of de spullen uit Azie compatibel zijn met onze zenders en onvangers, heeft iemand hier ervaring mee?
Yes, all our electronics will work with 40Mhz. In fact I also use the Robbe 40 Mhz FC16 Radio set for my own R/C Submarines.
Vraag2:
Antwoord van LexIk zou ook kunnen werken met de "LTR6 van Bruggen" maar ik kan niet uitmaken of deze regelaar de voorste roeren kan aansturen voor de diepteregeling en de achterste voor de inclinatie. Ik heb nu de indruk dat de diepteregeling enkel via de pistontank gaat?
Over het nut van dergelijke regelaars zijn de meningen verdeeld. Wat me bij het begin brengt :lol::een LR of LTR kan maar één signaal uitsturen, dus niet horizontaal op de achterste en diepte op de voorste roeren.
OFF-TOPIC:Er zijn verschillende manieren om de duikboot te laten werken (statisch, dynamisch, pistontank, perslucht, pomp,.....). Voor ieder systeem zullen pro's en contras zijn, ieder zal zijn systeem het beste vinden
Grtz,De archimedeskracht wordt toegepast door vissen, onderzeeboten en balonnen om te stijgen en te dalen: als het volume van een voorwerp (in dit geval van de vis of de onderzeeboot) groter wordt, wordt ook de archimedeskracht groter. Als de archimedeskracht groot genoeg is stijgt het voorwerp. Vissen gebruiken hiervoor een zwemblaas. Duikboten werken met een gecompliceerd systeem van tanks.
Bart