hoei, ff weer een update.
De DD T-Rex was met 4S2200 wel max beladen en nog wat zwabberig enzo. Daarbij wilde ik eigenlijk het kapje van hierboven er omheen bouwen. maarja, GY401 en goede servo gekocht, maar daarmee past het kapje weer helemaal niet. Toen dacht ik, misschien de servo in het frame monteren, maar op die plek is er al bijna geen frame meer over door de motor....
1,2, hop! andere oplossing

.
Vond via helidirect-ebay erg goedkoop een HDX500SAH. Perfecte versie voor de DD motor die ik nu heb volgens mij. Lekker wat groter en volgens mij trekt die motor dat wel.
Ben hem nu aan het opbouwen en past allemaal aardig. Motor loopt alleen nog wat aan door enige speling hier en daar... Verder moet ik nog even wachten op een nieuwe paddlestang.. ("klein" foutje bij het reversen waarbij mijn hand de paddles zoek heeft gemaakt....)
Zo zat het in de doos, hoef niet veel meer te doen en alles is best netjes in elkaar gezet!
Motor ingebouwd, servo, alleen nog de gyro. hier is de paddlestang al naar de eeuwige jachtvelden...
Heb op de T-Rex eerst nog toerental gemeten. Was iets van 2050 op een bagger 3S. Die zakte in naar 10.3 volt. Dan kom je dus op 200KV. Een goede lipo moet op 11.1 volt kunnen blijven volgens mij en dan zit je op in ieder geval 2200rpm. Moet lukken denk ik. Het is geen 3D machine en dat wil ik ook niet. Enige doel is rustig en lang vliegen, maar vooral zo stil mogelijk

.
De DD 4#3 gaat trouwens ook de goede kant op!