Hallo allemaal,
@ Gertjan, owkee, dan was het dus een diskette drive? Sorry voor de misinfo, was echt overtuigd dat het een HD was...is al lang geleden :wink:
@ Satoer, idd, geen discussie hier. laten we het er gewoon over eens zijn dat grote heli's beter vliegen (net als grote vliegtuigen), maar dat een microheli beter is als je meer wil experimenteren :twisted: . beter een kleine voor mij dus... Ik vind hem overigens prima vliegen, mijn hummie
(ps...past ook onder de airwolf kap...)
@ Ron, ik veronderstel dat je het dus ook over de spinup hebt? Volgens Christian lucas op de ezone kan een direct drive met een goeie regelaar zelfs sneller "oppakken" dan één met vertraging, omdat de "Inertia" lager is
@ Harmpy...sorry, maar is echt te ver (200km vogelvlucht)...ik kom 29 feb. wel naar Alphen, misschien daar...
mmm, was rustig weer buiten als ik van school kwam...snel even de heli genomen en 2 packjes 350mah erdoor gevlogen...aaah, zalig, zo stil, rustig relaxed... Net wat ik nodig had na een dag hard labeur
ik heb de indruk dat hij nu toch beter vliegd als vroeger. Geen idee waarom, maar hij reageert beter op de stuurinputs, en is stabieler. Toch gyroeffect van de schijf dat hij stabieler is?
Niels