diy Pacman quad frame met KKuk board en een kleintje met KKuk blackboard op komst!! Mini Pacman is

youtube perikelen denk ik, ben hem al opnieuw aan het uploaden.

Vanmiddag al die power eens buiten los laten.

Tonight at 6, UFO reported above Holland at an altitude of 25000 feet!!
Geweldig 2mm teveel gas en je zit al in de stratosfeer!! hhaahhahaaa

Geef es gas? :yes:
Hij gooit zijn kont goed om trouwens,
ik dacht dat dat een kwaaltje was van quads, de "luie" yaw control.
Niks van waar zie ik. :p Hij gaat lekker!

Vliegt goed Mario. Maar even een azijnpisser zijn... Vertrouw je het gezoem om die kinderhoofdjes? Het blijven mechanisch/electronische robotjes, bestuurd door een mens (beginnend piloot/buurman?) De Hexa heeft toch aardig wat energie in de props, ik vind het persoonlijk niet vertrouwd wat er gebeurd.

Verder uiteraard prachtige vliegers. En je kleine quad... giftig en toch stabiel, super machine zo te zien ;) .

Vriendelijke groeten,
Aldert

Mario,

Jij vliegt ook mode 3 dacht ik.
Ik neem aan dat je dan, om 'm in een andere mode te zetten, uitgaat van het schema op de site van KK van mode 2 maar dan in spiegelbeeld.
Dus linker knuppel wordt rechter knuppel en vice versa.
Hoop dat je het verhaal begrijpt.
Ben.

7. Setting flying mode by Transmitter

XXcontroller_KR_Mode.gif

Laatst bewerkt:
Ben het inderdaad de Mode 2 kolom maar dan net andersom, dus linker kant is rechter stick en visa versa.

Aldert je hebt wel een punt hoor maar het ziet er ook denk ik wat spannender uit dan dat het in werkelijkheid was door de hoek van de opname.

Gr,

Mario

als ik bijna vol gas geef in een keer dan is de pacman zijn instellingen kwijt ?
dan moet ik hem opnieuw opstarten en dan staat alles weer strak ,wat kan dit zijn .
mijn collega ben hier ook op dit draadje heeft dit ook met een blauw board ,ik zelf heb een zwarte.?

Je moet de volgas stand reduceren naar zo'n 75% max, bij 100% volgas is er namelijk geen ruimte meer voor de stabilisatie.

Dus net zo ver de uitslag reduceren totdat hij bij volgas stabiel blijft.

Back